iskrzące się paznokcie, czyli druga odsłona flirtu.

21:34:00










lakier od Amethyst pokazywałam już tutaj. tam też udajcie się, jeśli chcecie przeczytać o samym lakierze. moje zdanie na jego temat się nie zmieniło, a uwielbienie pozostało. dzisiaj również maznęłam nim pazury - nadal jedna warstwa! - jednak trochę pokombinowałam. dodałam lakier z h&m w kolorze nude, i jeden z moich ulubieńców lakierowych ever, mianowicie lakier firmy top shop w kolorze adrenaline.  osobiście efekt mi się podoba, chociaż żałuję, że topu nie nałożyłam tylko na paznokieć palca serdecznego. 
słońce świeci coraz częściej i mocniej, więc ja coraz chętniej sięgam po brokaty, czy u Was też tak to działa?;) 
jestem ciekawa czy to połączenie przypadnie Wam do gustu. 


jeszcze raz dziękuję za trzymane kciuki! 
oraz, ponownie informuje o facebooku. klik klik. 


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Fajne połączenie, mnie się bardzo podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo podoba, gorzej ze zmyciem brokatu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych paznokciach! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuję się z brokatem, ja w sobotę też miałam go na pazurkach :) W połączeniu z brokatem Deborah Lippmann :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny top :)
    ja chyba też położyłabym go tylko na serdeczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się osobiście jaram Twoimi paznokciami, ten kształt jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za brokatem nie przepadam.
    W ogóle, wszelkie świecidełka na pazurkach do mnie nie przemawiają.
    No, ale to akurat kwestia bardzo indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda, ale ja osobiście nie lubię brokatu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie;) ja teraz swoje pazurki zapuszczam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też wraz ze słońcem przyszła mi ochota na brokat ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. za slodkie jak dla mnie :D calkiem... odjazdowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie tam pasuje na wszystkich pazurach :D
    czasem trzeba zabłysnąć po całości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie zawsze tak ładnie wychodzą pomalowane paznokcie, a mi nie :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux