lekkie oderwanie od kosmetyków, czyli jak się noszę.

08:15:00



parę z Was prosiło, żebym zrobiła notkę związaną z ciuchami, parę narzekało, że się takie nie pojawiają. dzisiaj mam niespodziankę, w postaci takiej właśnie notki. zdjęcia powstały przy okazji spotkania trójmiejskich blogerek, przy pomocy niezastąpionej dissowej. a teraz, już nie przedłużając przejdę do zdjęć;)













snapback - prezent // kurtka - h&m // koszula - sh // bluza - sopotello by retro szafa // spódniczka - new look // conversy - eastend // torba - zara //  biżuteria - prezenty, parfois, glovestar

mi osobiście zestaw przypadł do gustu, najlepiej się w takich czuję, ale jestem ciekawa Waszych opinii:> 


trzymajcie dzisiaj kciuki, lecę na maturę z angielskiego:>
miłego dnia:*

+ ZAPRASZAM NA FEJSIKA! KLIK KLIK :D

pow pow pow.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Chusta z czaszką jest genialna!
    Gdzie ją kupiłaś ?
    Właśnie szukam drobnego prezentu dla siostry mojego partnera, a ona kocha ten trupi motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochodzi z primarka, ale na allegro sporo jest podobnych, mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć:)

      Usuń
  2. Nie w moim stylu.
    Np. rajstopy wybrałabym mniej przejrzyste albo kolorowe zamiast czarnych, spódnicę dłuższą i coś innego "na górę" zamiast bluzy.

    Wychodze jednak z założenia, że to osoba ubierająca daną rzecz ma się czuć w niej dobrze i skoro u Ciebie tak jest to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, innymi słowy zmieniłabyś wszystko...;)
      nie było mowy o założeniu bardziej kryjących rajstop, ugotowałabym się;)

      Usuń
  3. wyglądasz świetnie, że aż mnie zatkało;D
    4 zdjęcie od góry mi się podoba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie przesadzaj no się zarumienię! dzięki dzięki:*

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz, powodzenia na angielskim, ja ustne mam dopiero pod koniec przyszłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę trzymać kciuki, ja już mam angielski za sobą;))

      Usuń
  5. Masz zajebisty styl :) Bardzo mi się podoba, mimo tego że sama noszę co innego. Kilka rzeczy chętnie powitałabym w swojej szafie ;D Więcej tego typu postów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuję bardzo:) widzę, że nie najgorzej przyjęty post, więc na pewno pojawi się ich więcej:)

      Usuń
  6. fajny styl, bardzo w moim stylu :D i śliczna jesteś kobietko! :)) ja też miałam dziś ustną w angielskiego.. u mnie 63% a u Ciebie jak tam?:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Luźny, miejski styl - czyli tak jak ja lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za angielski ,widze ze też jesteś tegoroczną maturzystką ja własnie przyszłam dopiero z polskiego ustnego;) angielski mam dopiero za tydzień! a co do zdjęć to masz genialny styl! bardzo taki lubię;))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowne włosy,
    pozdrawiam Marlenails :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Młoda wyglądasz oszałamiająco. Lubię Cię w tym wydaniu, bo taki właśnie pasuje do Ciebie najbardziej :* Dodam jeszcze, że zdjęcia wyszły kapitalnie, brawa dla autorki, bo kapitalnie Cię ukazała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia ! Strój super . torba <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie. Teraz sobie przypomniałam. Widziałam Cię na Sopotello. Miałam tam wystawkę ze swoją biżuterią/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie pytanie gdzie kupiłaś ta chustke w czaszki ? :)
    Masz genialny styl! powodzenia na maturach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz ładna twarz ale nogi jak balerony ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANONIM. bo tak latwo skrytykowac jako no-name -.-

      Usuń
  16. bardzo fajna styloweczka! lubie takie ciuchy D super czacha. nosze sie troche podobnie (czasem) :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. bd jeszcze kiedys dodawac filmiki na yt? bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux