HELLO DECEMBER #3: czas na zmiany; ćwiczymy!

23:11:00





dobry wieczór, dzisiaj późno ale dopiero jestem w tanie dorwać się do komputera. 
dzisiejszy wpis będzie nieco inny, niekoniecznie kosmetyczny czy ubraniowy. coś dla ciała&ducha jednocześnie. ćwiczenia. wraz z nadejściem grudnia postawiłam sobie za zadanie zmiany sylwetki. jesienno-zimowa chandra dopadła mnie w tym roku po raz pierwszy aż tak bardzo. postanowiłam się jej nie dać, i pokonać ją chociaż trochę ruchem.
na facebookowych wymiankach dorwałam trzy płytki ze znaną wszystkim Ewą Chodakowską, którą polubiłam już po pierwszym treningu.

/dostałam w gratisie ulubione kwaśne żelki, które poleciały do żelkowego opakowania, czekając na przybycie mojej najlepszej 'bliźniaczki' pod koniec grudnia<3/


joga przyleciała do mnie również w gratisie, może kiedyś z niej skorzystam, na razie skupiłam się na trzech pierwszych płytach. na razie wrzuciłam w obroty 'nowa figura', w następnym tygodniu dołączy 'szczupła' a w jeszcze kolejnym 'superforma'. 
w "międzyczasie" oglądając wieczorną dawkę seriali, bądź powtarzając historię, kręcę codziennie hula-hop jakieś 45minut do godziny, i jeśli mam czas staram się poświęcać 'parę' minut na streaching,który mimo natychmiastowego bólu rozciąganych mięśni, bardzo mnie relaksuje.
zdaje sobie sprawę, że narzuciłam sama sobie dość duże tempo, i wyzwanie, jednak wiem po sobie, że taki system sprawdza się u mnie lepiej niż małe kroczki. 

a Wy, co robicie dla siebie tej zimy? : ) 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajny blog : ) Obserwujemy ? Ja już obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kręcę! Moje stare dobre hula hop starsze ode mnie niedługo zostanie zastąpione jeszcze cięższym, z wypustkami <3 I też po 45 minut. Pamiętaj tylko, żeby zmieniać kierunki kręcenia!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux