HELLO DECEMBER #2 :skąd do Was piszę: miejsce pracy.

19:48:00




bardzo spora część z Was zauważyła zmianę w zdjęciach, mianowicie nowe otoczenie. mój pokój przeszedł całkowitą przemianę. jako można się domyślić, również biurko przeszło całkowitą przemianę, jest parę razy mniejsze niż poprzednie ale o wiele bardziej mi się podoba. parę z Was prosiła mnie o zoom, więc pokazuje, jak wygląda miejsce z którego do Was piszę, gdzie robię zdjęcia.



biurko pochodzi z IKEA, i służy mi też jako toaletka; w szufladzie mieści się cała moja kolorówka, poza pędzlami. 
lustro również pochodzi z IKEA, i jest dzisiejszym zakupem. lampka&zapachowa świeczka również z IKEA.
często też pytaliście o złotą "rzecz", jest to świecznik kupiony o ile dobrze pamiętam w nanu-nana (znajdującego się w galerii bałtyckiej;)) 
podkładki zakupiłam niedawno w Home&You, a szklany jamnik jest prezentem. 


swoją drogą, IKEA jest "sponsorem" mojego pokoju, przyznawać się: czyjego jeszcze?;) 
uciekam ciszyć się ostatnimi chwilami weekendu, a Wam życzę miłego wieczoru, muah. 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. nie nagrywasz już filmików na nowym kanale?
    nagraj nowy room tour *.* Znalazłam twój stary kanał dość niedawno jak przestałaś już nagrywać , obejrzałam wszystkie twoje filmiki jednego dnia. Jesteś bardzo sympatyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój komputer odmawia posłuszeństwa, nie mam jak dodać filmiku. jak tylko kupię nowy sprzęt, wrócę:)
      dziękuję bardzo!

      Usuń
    2. chcialam to samo napisac co poprzedniczka,czekam na filmiki :)

      Usuń
    3. I ja i ja! :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. cieszę się, do tego dążyłam. no w sumie nadal dążę, bo jak to u mnie: nie jest to skończone;)

      Usuń
  3. Fajnie to wygląda. ;) Nie wiesz nawet jak ja bardzo tęsknię za twoimi filmikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tęsknie za Wami i za nagrywaniem, mam nadzieję, że niedługo wrócę:)

      Usuń
  4. We want some room tour :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oke, I'm gonna do it one day:D

      Usuń
    2. ok , I can't wait for this :D

      Usuń
  5. nawet nie wiesz jaką mi radochę sprawiasz tymi codziennymi postami <3
    + tęsknie za twoimi filmikami : ))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux