saturday shopping!

20:15:00

Cześć,cześć, witam Was w ten miły niedzielny wieczór.
Mam nadzieję, że weekend minął Wam pozytywnie:)
Wczoraj w godzinach bardziej porannych byłam z mamą na małych zakupach,i wyłowiłam parę okazji, z których niezmiernie się cieszę. Dostałam też koszyk, na mój cudowny rower- me like it! Przy okazji zaś rowerowej przejażdżki zajechałyśmy do Pepco, i znowu zakupiłyśmy parę rzeczy. Tak więc dzisiaj sporo zdjęć:)




Dostałam śliczne wieszaki,jestem w nich zakochana!
Zostały kupione w Selgrosie za 15zł.








Następnie w Naturze wybrałam sobie dopełnienie prezentu na święta od cioci i babci-lakiery.
Te z cenami znalazłam na półeczce z przecenami, i na obu lakierach zaoszczędziłam ok 8zł! 
Lakier bez ceny kosztował ok 6 zł-normalna cena:) 









Zajrzałam też do księgarni i ... SZOK. Ogromne przeceny książek!
Powiedzcie same-książka za 2zł, na dodatek zapowiadająca się fajnie?Nie mogłam nie wziąć!
Wszystkie te książki  



Dostałam też od mamy genialne legginsy -lovelovelove!

Pepco time:


Limonkowe tenisówki, idealne na lato za 9,90 - czad!
(niestety aparat nie uchwycił koloru:( )





Szal w Azteckie wzory, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia!Jest idealny, na dodatek miał fajną cenę- czego chcieć więcej? 



Kupiłyśmy sobie z mamą też błyszczyk firmy N.Y.C -mój jest jaśniejszy odcień.
Śmiesznie niska cena, a produkt (jak na razie) bardzo pozytywny!



Strasznie spodobała mi się ta bransoletka, jednak teraz trochę żałuję, że nie wzięłam srebrnej:( 
Ale i tak jest cudowna, czyż nie?


Tu chyba nic nie trzeba dopisywać:)) 

Ostatni zakup: doniczki na kwiatki:) 

Przekąska- jedna z moich ulubionych!:) 
Nie powinnam na razie jeść przetworów mlecznych, ale z racji tego, że nie mogę też jeść niczego poza rzeczami w postaci płynnej- nie mogłam zrezygnować z mlecznych kanapek:)

Buziaki, do następnego postu. xxx

c.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. coś mi sie zdaje ze zrobiłaś sobie kolczyk w języku ? :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux