Wake up!

17:31:00

Helloł, what's up?
Witam,witam, i o zdrowie pytam! Cały czas próbuję wymyślić dobry sposób aby dodawać dla Was więcej stroi dnia, żeby nie były tak hmm "nieprofesjonalne" jak ostatni. :) - Jakieś pomysły?
Natomiast dzisiaj doczekałam się miłej niespodzianki- kuriera. Przyszły moje rzeczy z tej strony (klik), mianowicie kominek to tart i wosku u same tarty. Jest to jeden z prezentów na wielkanoc.
Ucieszyłam się strasznie, teraz czekam tylko na paczki z ebeya.

Mój piesek bardzo chciał mi pomóc:) 



Wszyscy kochają folię bąbelkową:)







Każdy wosk kosztował 6,00 zł
poza ostatnim, był przeceniony na 4,50zł 
kominek kosztował 32 zł

a teraz dwa bonusiki:


i obraz ze studia piercingu-szczegóły wkrótce:)


Buziaki, do jutra xx 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zapach waniliowej musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaSZTy? a nie kaŻDy!? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zupełną racje;) Tak to jest, jak się człowiek śpieszy. chciałam napisać: koszt każdej, i tyle z tego wyszło. dzięki za poprawkę:))

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux