Wake up!

17:31:00

Helloł, what's up?
Witam,witam, i o zdrowie pytam! Cały czas próbuję wymyślić dobry sposób aby dodawać dla Was więcej stroi dnia, żeby nie były tak hmm "nieprofesjonalne" jak ostatni. :) - Jakieś pomysły?
Natomiast dzisiaj doczekałam się miłej niespodzianki- kuriera. Przyszły moje rzeczy z tej strony (klik), mianowicie kominek to tart i wosku u same tarty. Jest to jeden z prezentów na wielkanoc.
Ucieszyłam się strasznie, teraz czekam tylko na paczki z ebeya.

Mój piesek bardzo chciał mi pomóc:) 



Wszyscy kochają folię bąbelkową:)







Każdy wosk kosztował 6,00 zł
poza ostatnim, był przeceniony na 4,50zł 
kominek kosztował 32 zł

a teraz dwa bonusiki:


i obraz ze studia piercingu-szczegóły wkrótce:)


Buziaki, do jutra xx 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zapach waniliowej musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaSZTy? a nie kaŻDy!? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zupełną racje;) Tak to jest, jak się człowiek śpieszy. chciałam napisać: koszt każdej, i tyle z tego wyszło. dzięki za poprawkę:))

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.