Hello, hello!

14:02:00

What's upppp?
Wiem, wiem, długo mnie nie było-wybaczcie, nie bijcie.Jednak nie mam teraz głowy ani czasu na siedzenie na YouTube czy tutaj na blogu.Musicie mi to wybaczyć.
Już już tłumaczę czemu tak jest, bo należą Wam się jakieś wyjaśnienia. Otóż, zrobiłam sobie mini wakacje i od środy siedzę w Katowicach *likelikelike*<3 Odwiedzając pewną osobę. Tak więc sami rozumiecie- na prawdę brak mi czasu. Korzystając z okazji, że owa osoba zajęła się na jakiś czas grą w wowa, mogę szybciutko nabazgrać dla Was parę słów:)  Niestety zdjęć z wyjazdu nie będzie, ale to również musicie mi wybaczyć. Moja kochana osoba nie bardzo lubi zdjęcia, a ja nie wzięłam nawet aparatu, mając dość ograniczony bagaż.
Obiecuję, że jak wrócę, wszystko będzie jak dawniej:)
Przesyłam Wam buziaki, i mam nadzieję, że macie równe cudowne humory, i spędzacie fajnie te dni:)

Mam dla Was chociaż jedno zdjęcie ze skajpaja z moją słodką, 
gdzie możecie podziwiać, cytuję "słodki uśmiech" 

tak podsumuję to wszystko, miłego dnia!

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.