Świąteczne TAGi, czyli garść informacji. | BLOGMAS vol3.

20:41:00



W głowie mam plan na wiele notek, jednak chcę je zrobić w pewnej kolejności. Dzisiejszy wpis wyszedł spontanicznie, (dzięki murphi :*) bo nie miałam niczego co by pasowało. Ale murphi potwierdziła, że dzisiaj TAG się nada. Wyszukałam da- nie ma za bardzo w czym przebierać:) Niektóre pytania się powtarzają- ale po prostu podam drugą możliwość. Wiecie, że pi to pasuje bo pytania o ulubione, należą do moich najmniej lubianych ;) 
Zaczynamy więc, trochę więcej o świętach- z mojej perspektywy:) 

TAG: Gotowa na święta: 


1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Z pewnością będzie to Love Actually. Czyli to właśnie miłość. Tradycyjnie w święta, i cały okres zimowy. Lubię też "Polską wersję" Listy do M. Na prawdę polecam, jeśli jeszcze nie wdzieliście. 

2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor?
Nie umiem zdecydować. Srebrny, biały i czerwony. 

3. Czy w święta zostajesz cały dzień w piżamę, czy ubierasz się wyjątkowo? 
Przebieram się dopiero na samą kolację, a wcześniej chodzę w piżamie. Znając siebie, ubrudziłabym się cała, gdybym szybciej ubrała coś ładnego. Do kolacji jednak zazwyczaj zakładam sukienkę.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent, to dla kogo i co by to było? 
Mojemu psu, nowe piłeczki tenisowe, albo Jej ulubiony przysmak-but. 
Zadziwiający wybór? Cóż, nie mogłam się zdecydować na człowieczego członka rodziny. A w takim wypadku wszystkim im zrobiłabym coś własnoręcznie, a moja Finia dostałaby coś ekstra. (Chociaż i tak co roku dostaje prezent:)) 

5. Otwierasz prezenty w wieczór Wigilijny, czy poranek? 
Zawsze w wieczór wigilijny. Mam też fuchę rozdawania prezentów, czyli jestem rodzinnym Mikołajem. 

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników? 
Nie, i nie zamierzam w najbliższej przyszłości tego robić. Szczerze mówiąc, nie przepadam za piernikami, a takie domki uważam za stratę jedzenia gdyż zazwyczaj lądują w koszu. 

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej? 
Leniuchować się, oglądać dużo świątecznych filmów, spędzać czas z bliskimi. No i grzeszyć pysznym jedzeniem w dużych ilościach. 

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia? 
Jeśli chodzi o te, które się składa, na szczęście u mnie w rodzinie nie podtrzymujemy tej tradycji. Nigdy jej nie lubiłam. Każdemu życzy się praktycznie to samo, jest niezręcznie i łzawo. Nie moje klimaty. I cieszę się, że ta tradycja w mojej rodzinie nie występuje już.
Jeśli chodzi o prezenty, pisałam o tym we wczorajszej notce: TUTAJ

9. Ulubiony świąteczny zapach? 
Cynamon, ostrze przyprawy, zapach choinki i barszczu. I zapach perfum dziadka. 

10. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Pierogi. Ogólnie w święta jem niewiele. Nie przepadam za rybami, więc to ogranicza moje pole do popisu. Co roku jem to samo: Barszcz z uszkami, galaretkę z kurczaka, sałatki i pierogi. Dużo, dużo pierogów. Kiedy moja rodzina rzuca hasło "To kawa, i ciasta?" Od razu patrzę na moją babcie, a ta tylko puszcza mi oko, i mówi "Pierogi" Zazwyczaj jem je z moim ulubionym wujkiem- bratem mojej mamy. 

TAG: Winterlicious tag. 

1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Biały ze złotymi i czerwonymi dodatkami. Bądź biały ze świątecznymi zdobieniami.

2. Ulubiony ziomy kosmetyk do ust?
Carmex w sztyfcie! Oryginalny, albo waniliowy. Bez tego zimą się nie obejdzie.

3. Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Ciepłe skarpetki. I dużo bluz bądź swetrów. I szalików- zawsze szalik!

4. Ulubione zimowe akcesoria? 
Szalik, jak pisałam przed chwilką. No i moje misiowe rękawiczki. Lubię też czapki, ale ciężko mi odpowiednią znaleźć.

5. Ulubiony zimowy zapach (perfumy, świece)
Jeśli chodzi o perfumy, nie rozdzielam ich na pory roku. Więc będzie to albo Justin Bieber The Key albo Mango Lady Rebel- wersja oryginalna, fioletowa. Jeśli chodzi o świece to macintosh spice z yankee candle! Uwielbiam!

6. Ulubiony zimowy/świąteczny napój?
Herbata z sokiem malinowym, imbirem, cynamonem i pomarańczą. Pychota, którą pochłaniam w ogromnej ilości. Zdecydowanie ulubiona herbata.

7. Ulubione zimowe/świąteczne danie?
Świąteczne Wam już podałam, ale jeśli chodzi o takie 'zimowe' to będą to przypieczone ziemniaczki. I ogólnie, ziemniaki w każdej postaci. (Które swoją drogą uwielbiam cały rok)

8. Ulubiony film ze zimą/świętami w tle? 
Jeśli nie te podane wcześniej, to: Kevin, Elf, Nightmare before Christmas tima Burtona, i pierwsza część Harrego Pottera. Wiem, że ostatnia pozycja nie jest do końca świąteczna, ale motyw świąt bardzo się tam przewija, i co roku, w każdy poranek pierwszego dnia świąt obowiązkowo oglądam ten film.

9.Ulubiona ziomwa/świąteczna piosenka?
Cały rok mogłabym słuchać świątecznej muzyki. I czasem to robię, ale muszę się mocno powstrzymywać żeby nie puszczać jej cały czas. Gdy tylko jest 1 grudzień, włączam świąteczne tracki. Jednej ulubionej nie umiem wybrać. Na pewno jest to płyta Justina - Under the Mistletoe. Jeśli piosenki zaś to Jego sersja Santa Clous is coming to town i Drummer boy. Och i wersja z tej płyty piosenki All I want for Christmas is you. Lubię też piosenkę Michaela Buble - Everything (Baby please come home) <3 To znaczy Jego cover, ale i wersję oryginalną. No i Last Christmas. Ale jak widać, jest tego wiele;)


Więc teraz już wiecie nieco więcej o moich świętach, jestem ciekawa jak to u Was!
Wybierzcie proszę po jednym pytaniu z każdego TAGu i odpowiedzcie w komentarzu :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux