Świąteczne TAGi, czyli garść informacji. | BLOGMAS vol3.

20:41:00



W głowie mam plan na wiele notek, jednak chcę je zrobić w pewnej kolejności. Dzisiejszy wpis wyszedł spontanicznie, (dzięki murphi :*) bo nie miałam niczego co by pasowało. Ale murphi potwierdziła, że dzisiaj TAG się nada. Wyszukałam da- nie ma za bardzo w czym przebierać:) Niektóre pytania się powtarzają- ale po prostu podam drugą możliwość. Wiecie, że pi to pasuje bo pytania o ulubione, należą do moich najmniej lubianych ;) 
Zaczynamy więc, trochę więcej o świętach- z mojej perspektywy:) 

TAG: Gotowa na święta: 


1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Z pewnością będzie to Love Actually. Czyli to właśnie miłość. Tradycyjnie w święta, i cały okres zimowy. Lubię też "Polską wersję" Listy do M. Na prawdę polecam, jeśli jeszcze nie wdzieliście. 

2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor?
Nie umiem zdecydować. Srebrny, biały i czerwony. 

3. Czy w święta zostajesz cały dzień w piżamę, czy ubierasz się wyjątkowo? 
Przebieram się dopiero na samą kolację, a wcześniej chodzę w piżamie. Znając siebie, ubrudziłabym się cała, gdybym szybciej ubrała coś ładnego. Do kolacji jednak zazwyczaj zakładam sukienkę.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent, to dla kogo i co by to było? 
Mojemu psu, nowe piłeczki tenisowe, albo Jej ulubiony przysmak-but. 
Zadziwiający wybór? Cóż, nie mogłam się zdecydować na człowieczego członka rodziny. A w takim wypadku wszystkim im zrobiłabym coś własnoręcznie, a moja Finia dostałaby coś ekstra. (Chociaż i tak co roku dostaje prezent:)) 

5. Otwierasz prezenty w wieczór Wigilijny, czy poranek? 
Zawsze w wieczór wigilijny. Mam też fuchę rozdawania prezentów, czyli jestem rodzinnym Mikołajem. 

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników? 
Nie, i nie zamierzam w najbliższej przyszłości tego robić. Szczerze mówiąc, nie przepadam za piernikami, a takie domki uważam za stratę jedzenia gdyż zazwyczaj lądują w koszu. 

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej? 
Leniuchować się, oglądać dużo świątecznych filmów, spędzać czas z bliskimi. No i grzeszyć pysznym jedzeniem w dużych ilościach. 

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia? 
Jeśli chodzi o te, które się składa, na szczęście u mnie w rodzinie nie podtrzymujemy tej tradycji. Nigdy jej nie lubiłam. Każdemu życzy się praktycznie to samo, jest niezręcznie i łzawo. Nie moje klimaty. I cieszę się, że ta tradycja w mojej rodzinie nie występuje już.
Jeśli chodzi o prezenty, pisałam o tym we wczorajszej notce: TUTAJ

9. Ulubiony świąteczny zapach? 
Cynamon, ostrze przyprawy, zapach choinki i barszczu. I zapach perfum dziadka. 

10. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Pierogi. Ogólnie w święta jem niewiele. Nie przepadam za rybami, więc to ogranicza moje pole do popisu. Co roku jem to samo: Barszcz z uszkami, galaretkę z kurczaka, sałatki i pierogi. Dużo, dużo pierogów. Kiedy moja rodzina rzuca hasło "To kawa, i ciasta?" Od razu patrzę na moją babcie, a ta tylko puszcza mi oko, i mówi "Pierogi" Zazwyczaj jem je z moim ulubionym wujkiem- bratem mojej mamy. 

TAG: Winterlicious tag. 

1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Biały ze złotymi i czerwonymi dodatkami. Bądź biały ze świątecznymi zdobieniami.

2. Ulubiony ziomy kosmetyk do ust?
Carmex w sztyfcie! Oryginalny, albo waniliowy. Bez tego zimą się nie obejdzie.

3. Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Ciepłe skarpetki. I dużo bluz bądź swetrów. I szalików- zawsze szalik!

4. Ulubione zimowe akcesoria? 
Szalik, jak pisałam przed chwilką. No i moje misiowe rękawiczki. Lubię też czapki, ale ciężko mi odpowiednią znaleźć.

5. Ulubiony zimowy zapach (perfumy, świece)
Jeśli chodzi o perfumy, nie rozdzielam ich na pory roku. Więc będzie to albo Justin Bieber The Key albo Mango Lady Rebel- wersja oryginalna, fioletowa. Jeśli chodzi o świece to macintosh spice z yankee candle! Uwielbiam!

6. Ulubiony zimowy/świąteczny napój?
Herbata z sokiem malinowym, imbirem, cynamonem i pomarańczą. Pychota, którą pochłaniam w ogromnej ilości. Zdecydowanie ulubiona herbata.

7. Ulubione zimowe/świąteczne danie?
Świąteczne Wam już podałam, ale jeśli chodzi o takie 'zimowe' to będą to przypieczone ziemniaczki. I ogólnie, ziemniaki w każdej postaci. (Które swoją drogą uwielbiam cały rok)

8. Ulubiony film ze zimą/świętami w tle? 
Jeśli nie te podane wcześniej, to: Kevin, Elf, Nightmare before Christmas tima Burtona, i pierwsza część Harrego Pottera. Wiem, że ostatnia pozycja nie jest do końca świąteczna, ale motyw świąt bardzo się tam przewija, i co roku, w każdy poranek pierwszego dnia świąt obowiązkowo oglądam ten film.

9.Ulubiona ziomwa/świąteczna piosenka?
Cały rok mogłabym słuchać świątecznej muzyki. I czasem to robię, ale muszę się mocno powstrzymywać żeby nie puszczać jej cały czas. Gdy tylko jest 1 grudzień, włączam świąteczne tracki. Jednej ulubionej nie umiem wybrać. Na pewno jest to płyta Justina - Under the Mistletoe. Jeśli piosenki zaś to Jego sersja Santa Clous is coming to town i Drummer boy. Och i wersja z tej płyty piosenki All I want for Christmas is you. Lubię też piosenkę Michaela Buble - Everything (Baby please come home) <3 To znaczy Jego cover, ale i wersję oryginalną. No i Last Christmas. Ale jak widać, jest tego wiele;)


Więc teraz już wiecie nieco więcej o moich świętach, jestem ciekawa jak to u Was!
Wybierzcie proszę po jednym pytaniu z każdego TAGu i odpowiedzcie w komentarzu :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.