Mikołaju, ależ byłam grzeczna! Czyli świąteczna wishlista. | BLOGMAS vol2.

22:11:00



Post dzisiaj traktuję z lekkim przymrużeniem oka. Czemuż? Liczę, że na prezent świąteczno-urodzinowy dostanę VIPowskie bilety na koncert Tokio Hotel w Warszawie, i w końcu będziemy z juli mogły przytulić bliźniaków i posłuchać ich na żywo ;)
Ale, zważywszy na to, że warto mieć plan B, dzisiaj o rzeczach które chętnie zobaczyłabym pod swoją choinką. 




1. Softbox. - Zdjęcie przykładowe, ale chętnie przygarnęłabym dwa takie cuda. (link tu) No i statywy do nich oczywiście. 
2. Golden rose. - Od dawna chciałam przygarnąć matowe pomadki: 20&23, parę konturówek z emily,   róż terakota 03 & 05, i luxury lipgloss 15&09. Święta to dobra okazja na przetestowanie czegoś, co jakoś samo w ręce trafić nie może ;) 
3. Justin Bieber - czyli anglojęzyczna wersja książki "Just getting started" no i parę innych rzeczy. Film BELIEVE na DVD, I płyty których jeszcze nie posiadam ;) 
4. Wibo - przejrzałam nowości, nie powaliło mnie. Ale, to fuksjowo/śliwkowe (nie jestem pewna jaki w rzeczywistości to kolor) mazidło do ust i przepiękny piaskowy lakier chętnie bym u siebie widziała. 
5. Zawieszkę Pandory.- Też chętnie przygarnęłabym jedną z tych zawieszek. Nie mogłam się zdecydować, bo wszystkie które widzicie wyżej mi się podobają. 
6. Słuchawki frends. - Znajdują się tu tylko dlatego, że to mój kolejny cel. I żebym o nim nie zapomniałam, dałam tu. Bo to na pewno moje chciejstwo;) 
7. Książka lekko stronniczych, bo śledzę Ich od 6(!) odcinka, i nie wyobrażam sobie jej nie kupić 
8. Książki Christie & Marininy. Uwielbiam te autorki, tak samo jak wszelakie kryminały. Książek przecież nigdy za wiele:) 


A jak Wasza świąteczna wishlista? Co upatrzyłyście w tym roku? :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.