Mikołaju, ależ byłam grzeczna! Czyli świąteczna wishlista. | BLOGMAS vol2.

22:11:00



Post dzisiaj traktuję z lekkim przymrużeniem oka. Czemuż? Liczę, że na prezent świąteczno-urodzinowy dostanę VIPowskie bilety na koncert Tokio Hotel w Warszawie, i w końcu będziemy z juli mogły przytulić bliźniaków i posłuchać ich na żywo ;)
Ale, zważywszy na to, że warto mieć plan B, dzisiaj o rzeczach które chętnie zobaczyłabym pod swoją choinką. 




1. Softbox. - Zdjęcie przykładowe, ale chętnie przygarnęłabym dwa takie cuda. (link tu) No i statywy do nich oczywiście. 
2. Golden rose. - Od dawna chciałam przygarnąć matowe pomadki: 20&23, parę konturówek z emily,   róż terakota 03 & 05, i luxury lipgloss 15&09. Święta to dobra okazja na przetestowanie czegoś, co jakoś samo w ręce trafić nie może ;) 
3. Justin Bieber - czyli anglojęzyczna wersja książki "Just getting started" no i parę innych rzeczy. Film BELIEVE na DVD, I płyty których jeszcze nie posiadam ;) 
4. Wibo - przejrzałam nowości, nie powaliło mnie. Ale, to fuksjowo/śliwkowe (nie jestem pewna jaki w rzeczywistości to kolor) mazidło do ust i przepiękny piaskowy lakier chętnie bym u siebie widziała. 
5. Zawieszkę Pandory.- Też chętnie przygarnęłabym jedną z tych zawieszek. Nie mogłam się zdecydować, bo wszystkie które widzicie wyżej mi się podobają. 
6. Słuchawki frends. - Znajdują się tu tylko dlatego, że to mój kolejny cel. I żebym o nim nie zapomniałam, dałam tu. Bo to na pewno moje chciejstwo;) 
7. Książka lekko stronniczych, bo śledzę Ich od 6(!) odcinka, i nie wyobrażam sobie jej nie kupić 
8. Książki Christie & Marininy. Uwielbiam te autorki, tak samo jak wszelakie kryminały. Książek przecież nigdy za wiele:) 


A jak Wasza świąteczna wishlista? Co upatrzyłyście w tym roku? :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux