Blogmas! Czyli notka wstępna do grudniowej zabawy!

20:59:00




Jestem, jestem! Pamięta ktoś jeszcze o mnie? Cóż, jak mówiłam, iż mam pewien pomysł- nie kłamałam;) 
Chciałam w tym roku spróbować vlogmas- jest to vlogowanie, codziennie w grudniu- aż do świąt. Jednak po przeprowadzce mój internet okazał się tak zabójczy, że filmików nie mogę przesłać żadnego. (szykuję coś na piątek, będę musiała iść załadować to chyba do appla :D) Postanowiłam więc, zrobić coś podobnego ale na blogu. 
Codziennie, aż do świąt pojawiać się będzie nowy wpis! Nie wszystkie będą świąteczne, nie wszystkie będą długie ;) Postaram się jednak przemycać jak najwięcej magii świąt im do nich bliżej.  Postaram się również zamieszczać notki o tej samej godzinie, powiedzcie mi tylko czy wolicie 20 czy 21 Polskiego czasu :) 
Nie zamierzam robić z tego jakiejś wielkiej akcji, ale jeśli ktoś chce spróbować, i odliczać ze mną- zapraszam będzie mi niezmiernie miło! Wklejcie wtedy proszę grafikę w notce/na blogu. Jeśli chcecie, możecie przyłączyć się w dowolnym momencie. Czytasz to 10 grudnia? Super, dawaj! 
Sama mam już w głowie parę pomysłów na notki o świątecznym klimacie. Mam nadzieję, że taki powrót Wam się spodoba i przepłyniemy przez to razem:) 
Już jutro pojawi się 'normalna' notka, ale chciałam żeby dzisiejsza była informacyjna.

Więc, komu się podoba? Ktoś się przyłączy? :)


Ps, Więc właśnie mam za sobą pierwszą notkę napisaną w Anglii. Jak dziwnie widzieć co.uk ;) 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Swietna spraw, 3mam kciuki Clau za wytrwanie haha xx kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetneeee, jestem na ogromne tak! :) iiii czekam na jutrzejszą notkę :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.