Blogmas! Czyli notka wstępna do grudniowej zabawy!

20:59:00




Jestem, jestem! Pamięta ktoś jeszcze o mnie? Cóż, jak mówiłam, iż mam pewien pomysł- nie kłamałam;) 
Chciałam w tym roku spróbować vlogmas- jest to vlogowanie, codziennie w grudniu- aż do świąt. Jednak po przeprowadzce mój internet okazał się tak zabójczy, że filmików nie mogę przesłać żadnego. (szykuję coś na piątek, będę musiała iść załadować to chyba do appla :D) Postanowiłam więc, zrobić coś podobnego ale na blogu. 
Codziennie, aż do świąt pojawiać się będzie nowy wpis! Nie wszystkie będą świąteczne, nie wszystkie będą długie ;) Postaram się jednak przemycać jak najwięcej magii świąt im do nich bliżej.  Postaram się również zamieszczać notki o tej samej godzinie, powiedzcie mi tylko czy wolicie 20 czy 21 Polskiego czasu :) 
Nie zamierzam robić z tego jakiejś wielkiej akcji, ale jeśli ktoś chce spróbować, i odliczać ze mną- zapraszam będzie mi niezmiernie miło! Wklejcie wtedy proszę grafikę w notce/na blogu. Jeśli chcecie, możecie przyłączyć się w dowolnym momencie. Czytasz to 10 grudnia? Super, dawaj! 
Sama mam już w głowie parę pomysłów na notki o świątecznym klimacie. Mam nadzieję, że taki powrót Wam się spodoba i przepłyniemy przez to razem:) 
Już jutro pojawi się 'normalna' notka, ale chciałam żeby dzisiejsza była informacyjna.

Więc, komu się podoba? Ktoś się przyłączy? :)


Ps, Więc właśnie mam za sobą pierwszą notkę napisaną w Anglii. Jak dziwnie widzieć co.uk ;) 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Swietna spraw, 3mam kciuki Clau za wytrwanie haha xx kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetneeee, jestem na ogromne tak! :) iiii czekam na jutrzejszą notkę :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux