Sorry, can I get your number?

15:34:00


Piaskowe lakiery zawładnęły blogsferą już dawno. Albo się je lubi albo nie, mam wrażenie, że nic pomiędzy. Długo czaiłam się na piaski z OPI. Jednak było mi do nich nie po drodze, więc obchodziłam się smakiem. Do czasu, gdy parę tygodni temu dorwałam jeden w TkMaxx'ie za zwrotną cenę 14 złotych. 
Jak się spisał, i czy przypadł mi do gustu? Zobaczmy :) 




jedno zdjęcie dla odmiany z lampą błyskową;) 


Dostępny był jedynie kolor get your number, co i to bardzo mi odpowiadało, gdyż był to jeden z odcieni z mojej wish listy. Kolorek jak widać lekko chabrowy, z mieniącymi się drobinkami. Faktura jest oczywiście typowa dla piaskowych, lekko chropowata. Lakier nie posiada żadnych wypukłości nieprzyjemnych w użytkowaniu. Wysychanie jest bardzo szybkie, i spokojnie można poradzić sobie bez wysuszacza. Jeśli chodzi o warstwy to były potrzebne standardowe dwie. Efekt bardzo mi się podoba, chociaż odstaje od tego co ukazuje butelka - przez co nieco się rozczarowałam. - i nie błyszczy się tak bardzo. Mimo tego małego nieporozumienia jestem zadowolona z tego jak wygląda na paznokciach. 
Wyrok? Polubiliśmy się bardzo ;) Osobiście lakiery piaskowe uderzyły w odpowiednie miejsce w mym sercu, i z pewnością je podbiły. Ten OPIk nie jest inny, i teraz już na pewno mam ochotę na więcej :) 


A Wy lubicie piaskowe lakiery? Jeśli tak, to wybieracie w tej kwestii OPI, czy jakąś inną firmę? :) 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie też - jak gwiaździste niebo^^

      Usuń
    2. Cieszę się, że się podoba!
      Faktycznie, Zajęczaku, też mi się z niebem kojarzy :D

      Usuń
  2. jakie Ty masz ładne paznokcie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ;) użyłabym go z połączeniu z innym lakierem, fajny dodatek żeby urozmaicić zwykły manicure

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele słyszałam o tych piaskowych lakierach, ale nie posiadam żadnego, bo są za bardzo błyszczące i świecące jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda na długich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale szałowy :D super się na Tobie prezentuje :* sama lubię piaskowe, ale zmywanie jest upierdliwe haha

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux