zdobienie, czyli mopsy do puszki.

23:54:00


zazwyczaj tak późno nie piszę, ale wyjątek do reguły w końcu musi się zdarzyć;) post nie tylko o nietypowej godzinie, gdyż poza 'normalnym' postem, jest też on zgłoszeniem na konkurs. jeśli jesteście u mnie dłużej, wiecie, że takie rzeczy się u mnie nie zdarzają. no cóż, też musi być ten pierwszy raz w tej kwestii;) 
puszka zrobiła u siebie konkurs INSPIRACJE, o tu. którego motyw przewodni tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam wyłamać się jeśli chodzi o nieumieszczanie takich postów u siebie. dlaczego? bo podjęłam się zdobienia paznokci, o wiele bardziej skomplikowanego niż kropki;) co u mnie jest rzadkością. 
ale ale,  zdobienie świeżo skończone, gdyż sesja u mnie trwa ostatnie dni, i nie miałam wcześniej czasu:( 

 zacznę może od tego, co było moją inspiracją: 
od dawna uwielbiam kanał pewdiepie na youtubie, mimmo iż gry to raczej nie moja działka zainteresowań;) od długiego czasu też śledzę na YT kanał Jego dziewczyny, przeuroczej Marzi. posiadają oni dwa mopsy, na których punkcie ostatnio mam małą obsesję. efekt? seria "PUGA DOES EVERYTHING"(klik tu do ep. 3 <3)  która zainspirowała mnie do tego wzorku. 
wiem, że perfekcyjny nie jest, ale starałam się jak mogłam i mam nadzieję, że wszystko wygląda jak rzecz realna, i nie pomylicie tego np z pralką ;)) 




lakiery użyte w zdobieniu widać na zdjęciu numerek jeden:) 
myślę, że nic dodawać nie muszę;) 


i jak, podołałam? podoba się? :) 
widziałybyście to u siebie na paznokciach, czy nie do końca? 

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Hahaha, super :D
    Kiedyś wymaluję sobie zająca z tej serii, o.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziw za cierpliwość. Lewą rękę to bym zrobiła, ale z prawą to z trzy razy dłużej bym się bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodziaki! :D wyszło super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie kości i łapki podobają się najbardziej! :)
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero nadrabiam komentarze i widzę Twoją pracę :) Dziękuję serdecznie za zgłoszenie i włożoną pracę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci wyszło :) ja tez planuje wziąć udział w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooooooo mamooo! dzieło sztuki normalnie! :D
    u mnie to pomalowanie sobie paluchów bez zalania skórek graniczy z cudem a jakbym jeszcze miała zrobic jakieś zdobienia to... hahhaha :D idę się schowac do szafy, wyjdę jak wszyscy pójdą już spac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym piesku. Chyba obejrzę całą serię tych filmików. a Tobie wyszło super! JA bym z pewnością nic lepszego nie zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah cudowny psiaczek - piękne ale musialas sie napracowac :)
    P.S Zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu :))) Serdecznie Zapraszam!!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) nie orientujesz sie jak wyglada teraz sytuacja Marionnaud w Batorym? sa jeszcze jakies wyprzedaze, czy juz zamkniete na cztery spusty i nie ma po co jechac? baaardzo prosze o informacje, bo chcialabym sie jeszcze zalapac na koncowke ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie!

    Wyraz twarzy mopsa mnie rozwalił! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A CÓŻ TO, nowy system komentarzy? ;)
    przyzwyczaisz się :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A ładnie, ładnie - u siebie bym takie zdobienia nie widziała ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt! :) Ja nie mam cierpliwości to aż tak dokładnego malowania paznokci, ograniczam się do jednego koloru...

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy tylko ja mam problem z pomalowaniem pazurów [*]

    OdpowiedzUsuń
  16. nie tylko Ty, z tego co wiem, to Karina też miewa! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję:)
    ja zazwyczaj też nie mam, jednak czasem lubię posiedzieć przy paznokciach, jeśli tylko mam na to czas!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję! :)
    haha, trochę mi chyba nie wyszło, ale przynajmniej wygląda zabawniej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie byłam tam już, więc nie wiem czy jeszcze jest:( ale wystarczy zadzwonić na infolinię Batorego i zapytać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. trochę pracy było, ale jak dla mnie i zabawy:D

    OdpowiedzUsuń
  21. puga<3 i edgar też jest świetny!
    dziękuję!:D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux