szklana miłość.

15:16:00

na wstępie odejdę od docelowego tematu notki. nie było nie prawie miesiąc, u siebie i u Was. zniknęłam z blogspotu prawie całkowicie, i nie muszę się z tego tłumaczyć. napiszę jedynie, że było mi to potrzebne, oraz iż wymusiła to na mnie takie odcięcie się zrobiło mi bardzo dobrze, i wracam z nieco odmiennymi poglądami na parę spraw, i kilkoma nowymi pomysłami. czasem tak przerwa jest potrzebna- przynajmniej w moim wypadku. jednak dziękuję za wiadomości, i zapytania. jest już ze mną lepiej, i wracam do Was:) 
jednak przejdę już do meritum:) 


jak zapewne każdy wie, blogspot kieruje się paroma swoimi zwyczajami. jednym z tych zwyczajów są powtarzające się notki, które mają swój cykl; denko, nowości miesiąca etc. następuje też zjawisko, jak to nazywam "fali" mianowicie, jedna osoba napisze o danym produkcie, i po chwili robi się wszędzie tego pełno. idealny przykładem na to był płyn micelarny z biedronki:) mieliśmy też wysyp yankee candle i… firmoo! no i właśnie o tym ostatnim, ja dzisiaj:) 
skusiłam się na współpracę tylko dlatego, że mieli okulary których szukałam od dawna. co prawda, chciałam nieco inny kolor i nieco inny kształt, ale w zamyśle byłī bardzo podobne:) 
na co się zdecydowałam? 

wady wzroku nie mam, okularów przeciwsłonecznych nie potrzebuję, bo mam dwie pary i w zupełności mi to wystarcza. od razu więc pomaszerowałam na dział z zerówkami, by zobaczyć co mają w ofercie. i wtedy zobaczyłam te cudeńka. oprawki ombre, przechodzą z oliwkowego, ciemnego koloru w przezroczyste:) czyli efekt, którego długo w okularach szukałam;) nie zastanawiałam się długo, po odszukaniu tego modelu zgodziłam się na współpracę. :) 

kontakt z firmą oceniam na wielki plus. pozadawałam dużo pytań, żeby mieć jasność co do wszystkiego i otrzymywałam bardzo miłe i szybkie odpowiedzi. instrukcje są bardzo jasne i zrozumiałe, więc na pewno każdy z Was będzie wiedział jak odnaleźć się na ich stronie:)  
na stronie znajdziecie też wirtualną przymierzalnie, co może niektórym bardzo ułatwić sprawę. ładujemy swoje zdjęcie, i sprawdzamy jak mniej więcej pasować będą nam okulary które nam się spodobały. 
ja sama nie skorzystałam z tego systemu, gdyż mam po mamie "przypadłość" która powoduje, że w każdym nakryciu głowy&okularach wyglądam dobrze:) 

okulary przyszły w sztywnym etui, które niestety nie jest tak dobrej jakości jak okulary;) dołączony był też mały, specjalny śrubokręt do dokręcania wszelakich śrubeczek, co bardzo mi się spodobało. w środku znalazło się też etui materiałowe, które wykonane było dość starannie:) na przesyłkę nie czekałam długo, co jest kolejnym atutem.
szczerze mówiąc, jestem na prawdę zadowolona. spodziewałam się nieco gorszej jakości, ale teraz na prawdę rozumiem skąd tyle zachwytów nad tą firmą:) osobiście uwielbiam swoje okulary i śmigam w nich bardzo często. 
tak więc na koniec powiem, że jestem zadowolona i na prawdę polecam tak okulary:) firmoo prowadzi akcję "free glasses" której szczegóły możecie zobaczyć TUTAJ szczegóły znajdziecie na dole strony:) akcja na razie nie jest otwarta, ale niedługo znowu ruszy, więc warto śledzić facebooka i twittera firmy:) 


a Wy, posiadacie okulary z tej firmy? a może rozważacie zakup?:) 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. przerwa czasem jest potrzebna i z reguły zawsze jest potem lepiej:)
    Też mam okularki firmoo;D
    również muszę uporządkowac swoje życie, pewne rzeczy już mi sie udało, inne jestem w trakcie. porządki w pokoju to chyba jeden taki punkt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z dwa/trzy miesiące temu dostałam od nich propozycję współpracy ale podziękowałam. Jakoś nie widziała mi się kolejna współpraca. I w sumie nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przerwa zawsze każdemu się przydaje i na dobre wychodzi ;)
    + ślicznie wyglądasz w tych okularach z Firmoo

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz brwi :3 starsznie mi się podobają te oprawki! i ten uśmiech :D
    a co do tych fali, ja zawsze po trzecim poście na dany temat mam już dość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że bardziej zaciekawiły mnie Twoje brwi :) Napiszesz coś na ten temat?
    Z Firmoo miałam do czynienia i jestem na nie, za darmo też ich nie chcę :P ale wiem, że sporo osób korzysta i jest zadowolonych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwie pary od nich i naprawdę je uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się cieszę, że się podjęłam tej współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, mi od razu jest lepiej:)
    damy radę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :)
    Niby tak, ale jednak każda z Nas ma inne podejście i lubi coś tam nowego podpatrzeć :)



    Byłam w tzw. pierwszej grupie więc sporo rzeczy mi się nie podobało. Niby mam okulary przeciwsłoneczne, ale i tak wolę swoje Elle. Przynajmniej filtr jest dla mnie wiarygodny. A co do korekcyjnych, to ja niestety jestem tradycjonalistką, liczy się optyk i dopasowanie na miejscu. Po prostu wiem, że okulary korekcyjne nigdy nie były i nie będą okazją cenową. Za pewne rzeczy niestety się płaci... a tutaj chodzi bezpośrednio o zdrowie. Dlatego przy mojej wadzie nie zdecyduję się na takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.