jasny róż z powłoką, będzie LOVELY?

14:15:00





dzisiaj mam dla Was zdjęcia kolejnego lakieru, tym razem jednak nie będzie tak różowo, jak na złość;)  porozmawiamy dzisiaj o lakierze firmy lovely, z serii gloss like gel o numerku 405. jest to jasny, landrynkowy róż, którzy otrzymałam na spotkaniu blogerek. jak się spisał? zaraz się przekonamy;) 

















(zdjęcia edytowałam jeszcze przed zmianą szablonu, stąd mniejszy rozmiar;))
na zdjęciu mam dwie warstwy, które wysychały dość szybko. konsystencja lakieru było łatwa w obsłudze, nie smużyła się. nie powstawały żadne bąbelki. do samej aplikacji oraz formuły lakieru jestem w stanie się uśmiechnąć, bo przypadła mi do gustu. jednak jeśli chodzi o sam wygląd, no cóż, jak dla mnie jest w tej kwestii sporo gorzej;) zacznę od tego, że samo wykończenie nie do końca jest w moim smaku. lakier posiada srebrny shimmer, który widać słabo. nawet w słońcu nie daje zbytnio o sobie znać, jednocześnie zaś tworzy powłokę która nie pasuje mi do tego kolorku. wolałabym go w wersji kremowej. jeśli chodzi o efekt wykończenia żelowego, muszę powiedzieć, że całkiem dobrze sobie radził. na zdjęciach widać to średnio, efektu nie udało mi się do końca złapać. jednak z pewnością gotowe mani przypomina żelowe bardziej, niż inne lakiery firmy lovely. 
w ogólnym rozrachunku sama seria przypadła mi do gustu, i możliwe, że sięgnę po inne kolorki- jak tylko zakończę mój lakierowy odwyk. a będzie on zakończony gdy zużyje minimum 5 buteleczek przed zakupem czegoś nowego:D - jednak jeśli chodzi o ten konkretny odcień to sama bym go nie poleciła, mimo tego, że jak wiedzie jestem fanką wszelkich brokatów i innych świecidełek na paznokciach;) 

posiadacie jakieś kolorki z tej serii warte uwagi? może jakieś, które na paznokciach wyglądają o wiele lepiej niż w butelce? ;) a może posiadałyście ten kolorek? jeśli tak, przypadł Wam do gustu? 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Jakiś taki paskudny ten róż.. bleh!


    Hej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie okropny!


      cześć, tęskniłam za Tobą kobieto!:)

      Usuń
  2. ten kolor jak dla mnie mało lovely, ale cała seria całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria udana, to fakt:) a kolor faktycznie masakra!

      Usuń
  3. Mam z tej serii małą gromadkę, ale jeszcze żadnego nie ruszyłam :D Chyba muszę w końcu to zrobić.
    Podoba mi się kolor, lubię taki róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam więc na jakąś recenzję! chętnie bym się dowiedziała, jak sprawują się u Ciebie:) jakie dokładnie masz kolorki? :)
      chętnie bym Ci go oddała jeśli Ci się podoba, bo u mnie stoi nieużywany:)

      Usuń
  4. Nie mój kolor i wykończenie faktycznie nie zachwyca. Z tej firmy mam kilka lakierów, tylko z innej serii i szczerze, to jestem z nich tak średnio zadowolona, ale to też czasem zależy od kondycji paznokcia. Lubie za to serię z miss sporty Clubbing Colours Quick Dry Nail Polish. Mają takie fajne szerokie i grube pędzelki, w dodatku pięknie pachną. Lubię jeszcze lakier bourjois so glossy, który mi Sis sprezentowała, dość szybko wysycha. :) I dziękuję za ten czarny pękający :* Dzisiaj go przetestuję w połączeniu z miętą. Sama jestem ciekawa, co z tego wyniknie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię bardzo lakiery z lovely&wibo, chociaż nie wszystkie się u mnie sprawdziły;) te z miss sporty też lubię, i bardzo podobają mi się ich buteleczki:D z bourjois jeszcze nie miałam żadnego lakieru, muszę obczaić! jaki dokładnie masz kolorek?:>
      i co sprawdziłaś? pokazuj efekt! a i nie ma za co, niech Ci dobrze służy!:*

      Usuń
  5. uwielbiam takie delikatne odcienie :) chociaż stawiam na te bez drobinek czy połysku, to ten mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz to mogę Ci go sprezentować:*

      Usuń
  6. Całkiem fajny ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux