mikołajkowa rozpusta vol. 1 czyli Hexxowe mikołajki w wykonaniu Amseli.

11:22:00


jak duża część z Was zapewne wie, Hexx zorganizowała kolejną świetną akcję, tym razem Mikołajkową. od razu wyraziłam chęć w zabawie, gdyż lubię takie inicjatywy:) moją mikołajką została Amsela, nie posiadająca bloga. chociaż mama nadzieję, że kiedyś się ten fakt zmieni:) zamieszkuję Ona Holandię, czyli zaliczyłam się do szczęśliwców zagranicznej przesyłki, na którą po cichu liczyłam. 
moja para stanęła na wysokości zadania, i spowodowała iż uśmiech nie schodził z mojej twarzy na długo po otwarciu paczki. żeby zakończyć Waszą ciekawość, przejdę do szczegółów:) 
i dajcie znać jak się widzi Wam obróbka zdjęć, mam ochotę na małe, świąteczne zmiany.


paczuszka przyszła w uroczym, mieniącym się pudełku. na pewno do czegoś je wykorzystam, na razie nie zdecydowałam czy zamieszkają w nim lakiery czy inne cuda;) w środku wszystko było ładnie zabezpieczone i poukładane, jednak w ekscytacji zapomniało mi się zrobić temu zdjęcia;) 



w środku znalazłam śliczną kartkę która znalazła miejsce na półce nad toaletką:) była tam również karteczka ze spisem rzeczy znajdujących się w środku, jednak ta została przez nieuwagę zalana kawą:( 


dołączone zostały również słodycze, i Justyna trafiła idealnie! widać było, że zagłębiła się w bloga, za co serdecznie Jej dziękuję, i jednocześnie podziwiam:* poza czekoladową literką "C" znalazły się też żelki haribo i czekolada oreo…jednak nie dotrwały do zdjęć:P 

przechodzimy do kosmetycznej zawartości: 

 pierwszą rzeczą którą zauważyło moje sokole oko, był lakier O.P.I z pękającej serii w kolorze "black shatter" i tutaj znowu strzał w dziesiątkę. ogólnie nie przepadam za pękającymi lakierami, jednak dopuszczam do użycia tylko jeden: czarny właśnie. dość często używam takiego lakieru więc ucieszyłam się widząc tę buteleczkę. 


 kolejnymi dwoma rzeczami są: żel w piance i krem do rąk firmy rituals… o której wiele ostatnio czytałam i nabierałam coraz większej ochoty na wypróbowanie, tak więc Justyna ma chyba jakiś szósty zmysł:) żelowa pianka ma zapach indyjskiej róży & słodkich migdałów i pachnie obłędnie! równie smakowitą woń ma krem do rąk o zapachu mandarynek & mięty. zacieram dłonie na myśl o tych produktach, mam nadzieję, że się polubimy:D 
wczoraj w denku pokazywałam pomadkę ochronną tej firmy, więc przy otwieraniu pudełka ucieszyłam się z innej wersji pomadki labello. na dodatek guawa jest jednym z mych ulubionych owoców jeśli chodzi o kosmetyki (i nie tylko zresztą) więc jestem ciekawa jak się sprawdzi. na razie poczeka w kolejce, ale niedługo nadejdzie jej czas.



ostatnią rzeczą był ogrzewacz do rąk. rozczulił mnie niesamowicie, sama nie wiem dlaczego:D uwielbiam ogrzewacze, chociaż niestety zazwyczaj kończy się na jednym użyciu. ale ten jest taki słodki, że obiecałam sobie iż będę go 'ratować' tak jak każą w instrukcji:) 


z tego miejsca chciałabym jeszcze raz podziękować zarówno Hexx za organizację tej zabawy, i za możliwość nie tylko otrzymania tych cudowności ale i wybierania prezentu dla Am :) mam nadzieję, że kolejne edycje się odbędą lecz bez niepotrzebnych zdenerwować oszustw:/ 
dziękuję też Amseli, za tak cudowne podejście do sprawy, ukłony i poszanowanko! :* 


a co Wyście dostali? 
jutro też pokażę Wam większość innych prezentów, którymi zostałam obdarowana, o ile tylko chcecie :)

You Might Also Like

50 komentarze

  1. Bardzo fajna paczucha!

    Mikołajka się pięknie spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff kamień z serca mi spadł przy lakierze :) Cieszę się ogromnie, że zawartość się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłaś w dziesiątkę! jeszcze raz dziękuję:*

      Usuń
  3. Obserwuję od dawna < 3 . Prześlicznie : )
    Zapraszam również do siebie na nowy odświeżony blog oraz info ! : *
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Super niespodzianka super prezenty ...Rituals uwielbiam tez mam ta pianke zapach w istocie fantastyczny :-)ciekawa jestem kremiku ...
    A ten ogrzewacz cudny :-)
    Brawa dla Amseli..Radosc jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno o kremiku pojawi się recenzja:)
      ogrzewacz skradł moje serce bez dwóch zdań!
      fakt, spisała się świetnie.

      Usuń
  5. Mikołaj się spisał, miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna paczka! :)
    Podoba mi się wszystko, oprócz pękacza, bo ja takich nie lubię ;)
    Rituals muszą pachniec obłędnie, też mam na nie coraz większą ochotę :D
    Niech Ci się wszystkiego świetnie używa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę Rituals, w tym moją ukochaną piankę Yogi. Mikołajka spisała się na medal! Bardzo fajna paczuszka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli działa jak pachnie, to zdecydowanie się polubimy:)

      Usuń
  8. Bardzo przyjemny prezent, widać byłaś bardzo grzeczna w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ! Cudowna akcja, też chętnie wzięłabym w niej udział !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było się szybciej obudzić:P

      Usuń
    2. ja tak nie bloguję jak Ty ;p
      Ograniczam się do czytania kilku , w tym Ciebie kochana !

      Usuń
  10. Bardzo ładna ta czapka :)
    Urocza karteczka.
    Śliczne pudełeczko!

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczucha!

    Widziałam też je w innej wersji, nie wiedziałam, na który się zdecydować ;)

    Pati z bloga Amethystblog.pl :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. genialna!

      też bym chyba nie wiedziała:P

      :*

      Usuń
  12. Bardzo fajna paczuszka :)
    Mam piankę z Rituals i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o niej dużo dobrego, więc wróżę miłą przygodę;)

      Usuń
  13. piankę z rituals uwielbiam :) super paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogrzewacz mnie urzekł całkowicie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ileż cudowności :) ja też dostałam ogrzewacz! super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ogrzewacz do rąk wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogrzewacz to mój ulubiony dodatek do zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana zrobiłabyś filmik o swoim pokoju? wiem ze taki był ale bardzo bardzo dawno temu :) z chęcią zobaczyłabym jak teraz jest u Ciebie. buzka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo się taki filmik pojawi:) buźka:*

      Usuń
  19. Ogrzewacz do rąk jest świetny :D Tak jak reszta rzeczy zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile smakołyków! Ogrzewacze są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiła Ci się bardzo fajna para - i bardzo fajna paczka :) Widać, że każdy kosmetyk jest przemyślany. Super, tak właśnie powinny wyglądać udane Mikołajki. No i oczywiście brawa dla Hexx za wspaniałą organizację :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux