wstępne zapoznanie z kosmetykami firmy decubal.

06:47:00




jak wiecie, jakiś czas temu decubal ogłosił na facebooku akcję w roli głównej ze swoimi kosmetykami. po wypełnieniu ankiety 1000 osób załapało się na testowanie ich kosmetyków. w paczce znajdowało się 11 pełnowymiarowych kąsków. sama akcja moim zdaniem była najlepszą kosmetyczną promocją, jaką widziałam do tej pory. niestety jak powiadomiła nas firma, wiele osób wykorzystało okoliczność i otrzymane kosmetyki sprzedaje na allegro. żałosny czyn godny pożałowania. powiem tylko tyle, że te osoby na pewno zniechęciły do dalszych takich akcji i nadużyły zaufania. jednak nic więcej nie napiszę, skupię się na pozytywach. 


paczka przyszła zabezpieczona, każdy produkt zapakowany był w osobny kartonik (o ile pierwotnie taki posiada) otrzymaliśmy również książeczkę z opisem każdego produktu. pełen profesjonalizm. dzisiaj napiszę o nich parę słów wstępnych pochodzących z książeczki którą dostaliśmy. swoją opinię wyrażę jedynie na końcu; ogólną.  chociaż kilka kosmetyków już testuję;) 



dermokosmetyki firmy decubal przeznaczone są do skóry suchej, wrażliwej, atopowej. kosmetyki mają działać w trzech krokach 1) łagodzić podrażnioną skórę, 2) regenerować i nawilżać i 3) chronić przed utratą wody w skórze tworząc okluzyjny film hydrolipidowy. kosmetyki te są bezzapachowe, nie posiadają parabenów czy barwników przez co są idealne dla alergików. 

jeżeli chodzi o recenzje, na pewno pojawi się takowa osobnego produktu, ja natomiast odsyłam Was do rewelacyjnych notek o tych produktach napisanych przez stri. o tutaj.

 w skład paczki wchodziły wszystkie oferowane przez firmę kosmetyki, podzielone na dwie linię.  decubal basic & decubal intensive. linia podstawowa posiada 7 produktów, czerwona zaś 4. 
przyjrzyjmy się im zatem dokładniej;) 


DECUBAL INTENSIVE:



*body cream,  intensywnie odżywczy i regenrujący krem do skóry suchej i bardzo suchej. - krem przeznaczony na całe ciało, ma pomagać odbudować skórze jej naturalną barierę ochronną. zawiera olejki naturalne, witaminę E, glicerynę i lanolinę, które szybko wnikają w skórę. - 250ml



 *hand cream, nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk. - bogaty w składniki odżywcze, zawiera między innymi olejek z awokado, wiatminę E, kwas hialuronowy i silikon. jego zadaniem jest tworzenie warstwy ochronnej dla dłoni. (już w użyciu.) -100ml



*intensive cream, intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej. - krem zawiera 71% lipidów, i przeznaczony jest na szczególnie podrażnione, spękane i uszkodzone obszary skóry. zawiera aktywne składniki takie jak kompleks ceramidów identycznych jakie zawiera nasza skóra, witaminę B3 czy olejek jojoba. mimo bogatej zawartości konsystencja kremu jest lekka. -100ml


* wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy. - nie zawiera żadnych środków konserwujących. posiada właściwości odżywcze i regenerujące. w składzie ma wiele cennych i aktywnych składników m.in. kompleks ceramidów identycznych z naturalnie występującymi, witaminę B3 & E oraz masło shea. po wchłonięciu zostawia matową powierzchnię, co powoduje, że nadaje się idealnie pod makijaż. - 50ml



DECUBAL BASIC: 



* clinic cream, odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej. - ma działanie ochronne i zapobiegawcze. odżywia i nawilża skórę dzięki zawartości dimetykonu, który zmiękcza skórę i tworzy na niej warstwę ochronną, pozwalającą zatrzymać wilgoć na dłużej. (już w użyciu.) -250ml


* shower&bath oli, olejek pod prysznic i do kąpieli. - ma za zadanie zmiękczać i nawilżać skórę. zawiera m.in. rumianek, witaminę E oraz olejku jojoba. produkt jest bezzapachowy, jednak dodano do niego saszetkę zapachową o woni grejpfruta. - osobiście wlałam, dodaje ładnego&subtelnego zapachu. (już w użyciu.) - 200ml


*anti-itch gel, łagodzący i kojący żel do skóry podrażnionej. - "skoncentrowana wilgoć" ; bez tłuszczy i środków konserwujących. przynosi natychmiastowe ukojenie. zawiera m.in. glicerynę i witaminę B5. do używania z innymi kremami nawilżającymi, gdyż jego główną rolą jest ukojenie skóry. - 100ml



* face wash, nawilżająca pianka do mycia twarzy. - łagodna pianka, oczyszcza skórę bez podrażnienia czy wysuszania. w skład wchodzą m.in. gliceryna oraz alantoina, która działa jak łagodny peeling rozpoczynając w ten sposób odnowę komórek. zawiera również łagodzący rumianek. -150ml



*lips & and dry spots balm, balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry. - balsam jest uniwersalnym produktem który można użyć na każde problematyczne miejsce, z wyróżnieniem ust. zawiera lanolinę i wosk pszczeli, powodujący, że rany szybko się goją. -30ml


*eye cream, krem pod oczy. - ceramidy, kolagen i kreatyna pomogą utrzymać skórę porządnie nawilżoną, lepiej napiętą. natomiast kwas hialuronowy wraz z witaminą E przyczyniają się do regeneracji skóry od środka. - 15ml

* face cream, odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy. - łagodzi i pielęgnuje za sprawą naturalnego składnika tłuszczowego, jakim jest lanolina zapobiegająca świądowi, suchym plamom oraz ewentualnemu uczuciu napiętej skóry. zawiera witaminę E która ma działanie zmiękczające. szybko wnika; nie pozostawia tłustej powłoki. - 50ml



jak widać, same smaczne kąski. pierwsza sprawa, podoba mi się wygląd opakowań. proste, ale fajne kolorystycznie. odnośnie działania na razie się nie wypowiem, gdyż używam jedynie 3 produktów, od około 1,5 tygodnia. jedyne co mogę powiedzieć, to fakt, że nie przypadł mi du gustu ten bezzapachowy-zapach. i to nawet bardzo. mój nos jest dość wrażliwy na zapach kosmetyków, i te wręcz mnie nim odstraszają. ale jeśli będą się sprawować okej, przymknę na to oko, chociaż w moich oczach jest to spory minus. 


któraś z Was załapała się może na te testy? nawet jeśli nie, co o tym myślicie? znacie kosmetyki tej firmy? ;) 
miłego dnia! 


po prawej stronie link do mediów społecznościowych. 


pow pow pow. 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Pianka, olejek i balsam w białym opakowaniu sprawdziły się u mnie genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje. Nie miałam żadnego z tych produktów.
    Będziesz jeszcze nagrywała na YT? Kiedyś wspominałaś, że wrócisz po maturze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem juz na etapie testowania :)
    3 recenzje u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo czytalam o Decubalu na blogach :)
    nawet kusiło mnie, żeby sobie coś kupić jak byłam w PL, ale ten 'bezzapachowy zapach' o którym piszesz powstrzymał mnie skutecznie bo jestem mega wrażliwa na takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie przetestowałabym ten łagodzący i kojący żel do skóry podrażnionej. Zaintrygował mnie, muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie powoli wykańczam moje opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się mało jaram kosmetykami niekolorowymi, bo muszę używać jakiegoś ścierwa z apteki do wrażliwej skóry ;c w każdym razie fajna akcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej fitmy akle akcja super a te osoby co sprzedaja to krygonde !

    asteja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie uzywałam produktów tej marki :D
    nawilżająca pianka do mycia twarzy z chęcią bym spróbowała :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, zazdroszczę takiej paki od tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy i życzę owocnych testów :) Ja byłam bardzo zadowolona z ich kosmetyków :) Czekam na twoje recenzje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :) Ja o tej firmie nigdy nic nie słyszałam i chętnie bym potestowała :)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie :) Do wygrania naszyjnik :)

    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o firmie, ale nigdy nic nie miałam ale kurde chętnie bym wypróbowała. napisz coś więcej o DECUBAL INTENSIVE:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tej marki, czasem podczytywałam recenzje na blogach ;)b Faktycznie szatę graficzną mają prostą, ale ładną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, paczka na bogato! Czasem prostota nie szkodzi, kiedy zawartość opakowania broni się sama. Miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te paczki! ;D miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. to fakt buteleczki mają rewelacyjne. :)

    gratuluję wspaniałej współpracy!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux