recenzja: o ulubionym zmywaczu do paznokci, isana wersja zielona.

16:05:00


isana zmywacz do paznokci. 
wersje tego produktu dostępne mamy dwie: zieloną i różową. ta druga jest bez acetonu, wersja zielona go posiada, i według producenta pachnie migdałami. ale od początku. zmywacze zamknięte są w różnych pojemnościach, moja zawsze jest największa czyli 250ml. zamknięty jest w prostej butelce. wygodny w użytkowaniu, chociaż trzeba uważać z dozowaniem. jak już wspomniałam producent zapewnia o zapachu migdałów. cóż, woń zmywacza na pewno jest przyjemniejsza niż zazwyczaj, jednak o migdałach bym tu nie mówiła. przechodząc do jego działania: bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem lakierów, nie ważne czy jasnych czy też ciemnych. trochę gorzej idzie mu zmazywanie brokatów, ale od czego mamy metodę z folią? poza tym, nie wysusza mojej płytki, mimo zawartości acetonu, nie wpływa również bardzo źle na moje skórki. zapomniałam dodać, że nie rozmazuje lakieru. wydajność tego zmywacza uważam za jedną z najlepszych dla tej kategorii specyfików. jak dla mnie zmywacz tej jest jednym z lepszych jakie posiadałam. i chociaż ostatnio dopadła mnie chęć na eksperymenty z innymi, to na pewno do Niego wrócę. 6/6


macie jakieś godne polecenia zmywacze, które powinnam wypróbować?;) 
miłego dnia!


PS. niedługo sporo nowości, i więcej postów:) 



po lewej stronie macie linki do facebooka, twittera & bloglovin. klik klik ;) 


pow pow pow 


You Might Also Like

31 komentarze

  1. też go miałam:)
    i bardzo go polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zmywacz.Chociażby za to że nie śmierdzi tak strasznie jak większość zmywaczy do paznokci.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zmywacze Isany nie służą, niestety.
    Bardzo mocno wysuszają płytkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe, dla mnie to jeden z mniej wysuszających płytkę lakierów.

      Usuń
  4. Zawsze zapominam go kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widzę szczególnej różnicy między wersją zieloną a różową. Może dlatego, że ani jedna ani druga nie wysusza mi płytki i skórek. Mój ulubieniec wszechczasów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety nie sprawdza się tak dobrze, ot, taki przeciętny, lepiej działa u mnie ten Biedronkowy BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie bebeauty nie sprawdza się dobrze.

      Usuń
  7. Ja mam zielony z biedronki w tym opakowaniu z pompeczką i jest świetny, bardzo wygodne opakowanie i również nie wysusza. Ten z Isany kupię i sobie je uzupełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio bardzo polubiłam ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz jeszcze nagrywała na YT? Kiedyś wspominałaś, że wrócisz po maturze :) Pozdrawiam :) Magda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo lubię ten zmywacz :) Tani, duża pojemność, świetnie zmywa :) Super!

    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://dakottaa.blogspot.com/2013/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    Buziaki, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go nie raz, polecam bardzo fajny :) I w dodatku tani. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubioooooooooony ;dd

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubiłam go, ale przerzuciłam się na stałe na jego różowego brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ten zmywacz, nawet go teraz mam haha. właściwie to mój ulubiony;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony zmywacz do paznokci, najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. udało mi sie wykończyć kilka małych flaszek i faktycznie zmywacz jest całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bd musiała spróbować go, bo chyb a wycofali mój ulubiony zmywacz z Kaufloandu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ZACZNIJ ZNÓW NAGRYWAĆ!!!!!! TĘSKNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie cierpię tych zmywaczy z Isany :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem jak to jest ale moje paznokcie wolą te tańsze zmywacze typu Isana czy Cien. O wiele lepiej wyglądają niż po jakiś drogich witaminowych zmywaczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z Isany nie miałam , ale chwale sobie Nail Polish Remover firmy Blanchette ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o nim, w jakiej drogerii można go dostać? :)

      Usuń
  22. Muszę go koniecznie wypróbować. Mam końcówkę zmywacza, więc w Rossmannie mogę w razie potrzeby kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ulubiony :) Ciągle do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux