spełniamy marzenia, składamy życzenia.

12:53:00








w sumie lubię sprawiać ludziom małe przyjemności, spełniać ich marzenia o piciu whisky z lodem z "amerykańskiej lodówki" done, odhaczone. prośba o życzenia na blogu też dostałam, no to czemu by tej prośby nie spełnić? ;) szczególnie, jeśli prosi o to osoba, która skutecznie zawsze nas rozśmiesza:D
a więc kolega, który tutaj wczuwał się w rolę recenzenta i propsował krem do rąk, ma dzisiaj urodzinki. bardzo chciał "poczuć fejm" i jarając się jak dziecko poprosił o urodzinową notkę. tak więc, co mi szkodzi. znowu trochę prywaty, ale niech ma&się uśmiechnie:D dołóżcie się, rozsyłajmy radość:D





WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO OLI:* 
szczęścia, szczęścia, szczęścia. i murzynek! 
fejm się zgadza, hajs się zgadza. mam nadzieję, że zadowolony:* 




+spodziewajcie się mnie wieczorem,
 z bardziej kosmetyczną notką;) 


miłej niedzieli:*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Dołączam się więc do życzeń i spełnienia wszystkich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniały pomysł, to naprawdę miłe. Cenię bezinteresownie dobrych ludzi :)

    ...więc i ode mnie prześlij Olemu {dobrze wymawiam?^^} najlepsze życzenia, przede wszystkim zdrowia i dostatku, zarówno w życzliwych ludziach jak i materialnego, oraz uściski i przyjacielskiego buziola ;*

    :D

    Pozdrawiam Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! lubię takie małe drobnostki robić, w końcu mnie to nic nie kosztuję, a uwielbiam jak ludzie się uśmiechają:)

      (zjadłaś i z tego rozpędu, ale byłaś so close! ^^)

      wieeeli uścisk dla Ciebie!

      Usuń
  3. Dołączam się do życzeń , iii WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO : )))

    Kiedy pojawi się jakiś filmik na yt ? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat i spełnienia marzeń :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i duuużo radości :-)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ten Twój ziomek:D

    To ja pożyczę haremu murzynek, żeby marzenia Ci się spełniły, końskiego zdrowia, niezapomnianych chwil spędzonych w doborowym towarzystwie i tylko takich szczerych i oddanych przyjaciół jak Claudia. Wszystkie najlepszego, dupeczko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Dzięki wszystkim za życzenia, niby taka drobnostka a tak cieszy :) - Olaf ;p

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux