HELLO DECEMBER #1: shrek w otoczeniu diamentów, czyli O.P.I & essence.

17:24:00


nadszedł grudzień a razem z nim cykl wpisów: HELLO DECEMBER, które będą publikowane codziennie. przeróżne tematyki. od codziennych zakupów, przez pichcenie przysmaków, przepisów na ulubione zimowe herbaty, do tematyki pakowania prezentów i dekoracji stołu, oraz omawianiu kreacji na sylwestra. mam nadzieję, że ja wytrwam a Wam się spodoba;)






ostatnio na wyprzedażach u Pauli znanej wszystkim zapewne z one little smile zgarnęłam miniaturkę O.P.I o nazwię who the shrek are you? kolor powalił mnie na nogi od pierwszego wejrzenia, więc cieszyłam się jak dziecko, że udało mi się dorwać miniaturkę. jako podejrzewałam: kolor cudowny. jednak malutki pędzelek nie do końca ze mną współpracował, efekt był jak dla mnie bardzo nie zadowalający. sięgnełam po nowy top coat z essence w odcieniu 13 mrs and mr glitter i nałożyłam go na bazowego O.P.I. efekt spodobał mi się nad wyraz, jednak zaczął schodzić już po 2 dniu, nie wiadomo czemu. zrobię jeszcze jedno podejście i zobaczymy. ale koniec końców tak prezentował się na paznokciach: 





glitter trochę mnie zawiódł, miałam nadzieję, że więcej diamencików będzie się nabierać. ale i tak jestem oczarowana efektem.

ja żegnam i idę podziwiać spełnione z dzieciństwa marzenie zainspirowane amerykańskimi filmami...w końcu rozkoszuję się dwudrzwiową lodówką z maszyną do wody&lodu. jestem w raju:D żegnam ciepło, miłego wieczoru:) 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. nie jestem aż tak odważna:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz zacząć od pomalowania taką "wariacją" jednego paznokcia:)

      Usuń
  2. Kiedy jakiś filmik na yt? skończyłaś już z nagrywaniem? :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt końcowy. :) Czekamy na codzienne notki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z essence mam bardzo podobny odcień jak ten Twój z OPI . Piękny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniaste te połączenie . ! : * Zakochałam się w nim ♥
    Weź coś nagraj , bo oglądam te same filmiki po 3 razy ; D Wracaj szybciutko : )

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.