HELLO DECEMBER #1: shrek w otoczeniu diamentów, czyli O.P.I & essence.

17:24:00


nadszedł grudzień a razem z nim cykl wpisów: HELLO DECEMBER, które będą publikowane codziennie. przeróżne tematyki. od codziennych zakupów, przez pichcenie przysmaków, przepisów na ulubione zimowe herbaty, do tematyki pakowania prezentów i dekoracji stołu, oraz omawianiu kreacji na sylwestra. mam nadzieję, że ja wytrwam a Wam się spodoba;)






ostatnio na wyprzedażach u Pauli znanej wszystkim zapewne z one little smile zgarnęłam miniaturkę O.P.I o nazwię who the shrek are you? kolor powalił mnie na nogi od pierwszego wejrzenia, więc cieszyłam się jak dziecko, że udało mi się dorwać miniaturkę. jako podejrzewałam: kolor cudowny. jednak malutki pędzelek nie do końca ze mną współpracował, efekt był jak dla mnie bardzo nie zadowalający. sięgnełam po nowy top coat z essence w odcieniu 13 mrs and mr glitter i nałożyłam go na bazowego O.P.I. efekt spodobał mi się nad wyraz, jednak zaczął schodzić już po 2 dniu, nie wiadomo czemu. zrobię jeszcze jedno podejście i zobaczymy. ale koniec końców tak prezentował się na paznokciach: 





glitter trochę mnie zawiódł, miałam nadzieję, że więcej diamencików będzie się nabierać. ale i tak jestem oczarowana efektem.

ja żegnam i idę podziwiać spełnione z dzieciństwa marzenie zainspirowane amerykańskimi filmami...w końcu rozkoszuję się dwudrzwiową lodówką z maszyną do wody&lodu. jestem w raju:D żegnam ciepło, miłego wieczoru:) 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. nie jestem aż tak odważna:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz zacząć od pomalowania taką "wariacją" jednego paznokcia:)

      Usuń
  2. Kiedy jakiś filmik na yt? skończyłaś już z nagrywaniem? :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie nagrywam, wrócę niedługo.

      Usuń
  3. Fajny efekt końcowy. :) Czekamy na codzienne notki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z essence mam bardzo podobny odcień jak ten Twój z OPI . Piękny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniaste te połączenie . ! : * Zakochałam się w nim ♥
    Weź coś nagraj , bo oglądam te same filmiki po 3 razy ; D Wracaj szybciutko : )

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux