paznokcie w czerwone drobinki z Wibo.

22:00:00



kolejny weekend minął, nim zdążyłam się obejrzeć.
witam Was w niedzielny wieczór, za którym chyba nie do końca przepadam.
pokażę Wam dzisiaj lakier do którego również nie jestem do końca przekonana. z jednej strony urzeka mnie jego kolor, a z drugiej tak bardzo podobał mi się w buteleczce, że na paznokciach trochę mnie rozczarował. ale sądzę, że i tak się polubimy.



jest to malinowy odcień z bardzo malutkimi złotymi drobinkami. mieni się niesamowicie, daje bardzo uroczy efekt. krycie standardowe, dwuwarstwowe. chociaż następnym razem chyba pokuszę się o trzecią warstwę, żeby pogłębić efekt. schnie w normie. zmywał się bardzo łatwo, nie było większych problemów. powalającą trwałością pochwalić go nie mogę, utrzymywał się całkiem ok, chociaż 3 dnia już zaczęły ścierać się minimalnie końcówki. przetrwał jednak remont, i wyszedł z niego całkiem nieźle:)


ja uciekam do herbaty&przedwiośnia, a Wam życzę miłych ostatnich chwil weekendu:*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. bardzo ładny lakier , mam nadzieję że niedługo pojawią się nowe filmiki na yt. ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele z nich to po prostu stare szkolne podręczniki i jakieś o leśnictwie, zwierzynie, przepisach kucharskich, o nauce prawa jazdy, historyczne, etc. Niewiele z nich zagościły na jednej półce na której trzymam również swoje ksiażki, które dostałam w nagrodę za dobre wyniki X lat temu.:) Już piszę!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie będzie się prezentował przy wigilijnym stole :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.