paznokcie w czerwone drobinki z Wibo.

22:00:00



kolejny weekend minął, nim zdążyłam się obejrzeć.
witam Was w niedzielny wieczór, za którym chyba nie do końca przepadam.
pokażę Wam dzisiaj lakier do którego również nie jestem do końca przekonana. z jednej strony urzeka mnie jego kolor, a z drugiej tak bardzo podobał mi się w buteleczce, że na paznokciach trochę mnie rozczarował. ale sądzę, że i tak się polubimy.



jest to malinowy odcień z bardzo malutkimi złotymi drobinkami. mieni się niesamowicie, daje bardzo uroczy efekt. krycie standardowe, dwuwarstwowe. chociaż następnym razem chyba pokuszę się o trzecią warstwę, żeby pogłębić efekt. schnie w normie. zmywał się bardzo łatwo, nie było większych problemów. powalającą trwałością pochwalić go nie mogę, utrzymywał się całkiem ok, chociaż 3 dnia już zaczęły ścierać się minimalnie końcówki. przetrwał jednak remont, i wyszedł z niego całkiem nieźle:)


ja uciekam do herbaty&przedwiośnia, a Wam życzę miłych ostatnich chwil weekendu:*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. bardzo ładny lakier , mam nadzieję że niedługo pojawią się nowe filmiki na yt. ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele z nich to po prostu stare szkolne podręczniki i jakieś o leśnictwie, zwierzynie, przepisach kucharskich, o nauce prawa jazdy, historyczne, etc. Niewiele z nich zagościły na jednej półce na której trzymam również swoje ksiażki, które dostałam w nagrodę za dobre wyniki X lat temu.:) Już piszę!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie będzie się prezentował przy wigilijnym stole :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux