facebook'owe wymiankowe zdobycze i nie tylko.

19:27:00



witam Was kochane w najcudowniejszy dzień tygodnia. piątek, piąteczek! ja się z tego weekendu cieszę niesamowicie, gdyż chodziłam półprzytomna, i wreszcie mogę odespać:)

pokażę Wam dzisiaj facebookowe wymianki, w które strasznie się wciągnęłam:) szczególnie polecam dziewczyną z 3city! (napiszcie na e-mail, wyślę linki grup:)) na prawdę złapałam kilka fajnych promocji, a to dopiero początek, tak czuję.
poza tym zakręciłam się przy szafie wibo, oraz w sklepie "wszystko po" i dorwałam parę fajnych rzeczy:>
jutro zapewne kolejne pazury, sami zobaczcie dlaczego:


 w sklepie "wszystko po" wyhaczyłam 6 malujących żeli z brokatem - komplet 6 sztuk kosztował 1.45. jeszcze nie do końca wiem do czego mi posłużą, ale byłam ich ciekawa.
kolejną rzeczą jest podróbka markerów Sharpie, na które ostrze zęby, jednak w naszym kraju kosztują około 50-80 zł(zależy od wielkości kompletu) no aż tak nie zwariowałam:D a podróbki kosztowały 2,99 :D
dwa ostatnie zestawy pochodzą z pepco, pierwsze są zywkłymi niepieskimi długopisami ale mają bardzo lubianą przeze mnie:cieniutką końcówkę. drugie opakowanie: konieczność posiadania czarnych długopisów na maturę. na prawdę nie lubię pisać czarnymi!
 uwielbiam filmy, i lubię mieć je na płytach jednak wydać na jeden film około 30zł, to dla mnie duży wydatek. również w sklepie "wszystko po" kupiłam wydania z vivy, w końcu film to film:)
w pogoni za szczęściem miałam obejrzeć już dawno, ale dopiero teraz posiadam go osobiście, a nie na cudzych komputerach:D żony ze stepford kupiłam gdyż fajnie się zapowiada i ma całkiem dobrą obsadę.

 pierwsza wymiana, z której cieszę się jak małe dziecko. mnie te brokaty zauroczyły totalnie, czy tylko ja dałam się uwieść?!


 kolejny zakup za 2,99 to lakier, który skojarzył mi się z O.P.I I'm An Aqua-holic. nawet butelkę mają podobne do O.P.I 
 kolejną rzeczą jest tęczowa spikowana bransoletka, którą udało mi się złowić za...,spożywcze mleczko kokosowe:> na prawdę polecam takie wymiany! zakochałam się w tym cudzie.
 kolejnym facebook'owym łupem jest ten słodki sweterek w kotki. totalnie uroczy!
 w pepco dorwałam też aniołka-świeczkę(co zauważyłam dopiero w domu) niestety na razie musi siedzieć w foli, bo nie mam odpowiedniej podstawki. kosztował dyszkę.
 kolejnym łupem jest cudowny sweterek z krzyżem. jedyny minus to fakt, że jest to raczej crop top. jednak mimo wszystko cudowny jest.
jestem łasuch, więc chętnie też wymieniam się za żelki:D yummi!

coś Wam wpadło w oko?;)
ja uciekam w końcu się zrelaksować po tym męczącym dniu, Wam życzę miłego wieczoru:*

You Might Also Like

4 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux