nowości kosmetyczne: Wibo.

14:25:00



w końcu dorwałam kawałek wolnego czasu, więc witam. odpoczywam po ostatnich dniach, jestem na półmetku próbnych matur, jutro rozszerzony polski i historia i koniec.
nie tak dawno napadłam na rossmanna,pragnąc zostać posiadaczką nowych nawilżających szminek z wibo. przy okazji zauważyłam cudowny róż, który zawładnął moim sercem. porwałam go do koszyka, dorzucając dwie szminki, i dumna ruszyłam do kasy.
chciałam Wam pokazać te kosmetyki na mnie, jednak ostatnio moja cera/buzia odmawia posłuszeństwa, a aparat wyostrzał każdy problem z którym się ostatnio borykam.




 kolor różu to według mnie coś podchodzącego pod burgund/bordo, z różowymi wstawkami. kolor cudownie wygląda na twarzy, da się go fajnie stopniować, chociaż ja ostatnio lubię mocno podkreślone policzki:) na pewno będzie ulubieńcem tej zimy.


pomadka 05 to na ustach typowy nude. idealny na co dzień, nawet do szkoły. natomiast kolorek 03 to fuksja, bardzo intensywna. kupiłam ją, gdyż lubię na wyjścia mocniej podkreślać usta.

coś się spodobało/posiadacie/lubicie?:)

ps. o ile będziecie zainteresowani: na dniach spodziewajcie się początku serii o moim nowych postanowieniu:zdrowy tryb życia i ćwiczenia:)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. No nareszcie Górska!

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee23 listopada 2012 20:07

    po ile są te szmineczki z wibo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie nagrywasz juz na youtube ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztują te szminki z Wibo?:D Planuję się skusić i je zakupić!:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam:( w granicach 15 złotych na pewno:) teraz rossmann ma -40% na kolorówkę, warto pójść i zobaczyć:)

      Usuń
  5. ja mam róż, bardzo fajny i wydajny !

    OdpowiedzUsuń
  6. mozesz odpowiedziec dlaczego nie nagrywasz na youtubie? blog jest nudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nagrywam filmików, gdyż mam rozwalony komputer, i nie mam możliwości zgrania ich, i przesłania. poza tym, brak mi czasu.

      Usuń
  7. W sumie nie przepadam za Wibo, ale ta szminka w kolorze nude wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.