ludziska otwórzcie serce: POMOC MAŁGOSI, zbieramy zakrętki!

10:08:00




cześć kochane!
dzisiaj mam dla Was nietypowy post, zwracam się do Was z prośbą. 
znamy już wszystkie ogromną siłę internety, i wiadomym nie od dzisiaj jest, że można ją wykorzystać do wyższych celów. 
wierzę, że okażecie trochę chęci, i otworzycie swoje serduszka. 
pomoc ta praktycznie nic Was nie kosztuje(ewentualne koszty przesyłki).
ZBIERAMY PLASTIKOWE NAKRĘTKI
od napoi, kosmetyków, chemii gospodarczej. każde plastikowe nakrętki! przydadzą się w każdej, najmniejszej nawet ilości. na terenie Gdyni/Sopotu będę mogła odebrać je osobiście:) 
jeśli ktoś byłby w stanie wysłać je z dalszych miast, byłabym bardzo wdzięczna! (wszystkie pytania na adres clau.gorska@gmail.com) 
do czego potrzebne są nam nakrętki?
Małgosia urodziła się z zespołem wad wrodzonych i nóżkami końsko szpotawymi(wada polegająca na utrwalonym zgięciu podeszwowym stopy i przywiedzeniu przodostopia. jest to wada o charakterze deformacji, w około 50% przypadków spowodowana przez malformacje kostne). Po porodzie okazało się że Małgosia jest hipotrofikiem , co za skutkowało jej niską wagą urodzeniową (1440g) ponadto Małgosia nie widzi i nie słyszy,ma również rozszczep podniebienia miękkiego i twardego,wystąpiło również niedotlenienie mózgu.
szczegół znajdziecie tutaj: blog o Małgosi oraz na facebookowym koncie dla Małgosi. 
jeśli nie byłoby to dla Was problemem, prosiłabym o umieszczenie dziewczyn posiadających bloga w swoich notkach, a nuż ktoś zobaczy i będzie chciał pomóc? każda dobra duszyczka się liczy! 
liczę na Waszą pomoc!
Z GÓRY DZIĘKUJEMY KOCHANI!:*

You Might Also Like

20 komentarze

  1. super, mam całą siatkę nakrętek plastikowych w domu bo tak zbieram od 2 lat a nie było je gdzie oddać.
    jestem z gdyni dąbrowa, napisz na maila boskejsza@o2.pl - to się umówimy jakoś po odbiór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze wspieram takie akcje ;D.A mam pytanie ty należysz do jakiejś organizacji, że masz zdjęcie z tą kruszynka?.Ps.Mam nadzieje, że wszystko się w jej życiu ułoży i życzę zdrówka małej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to córcia znajomej:) dzięki bardzo za pomoc jak masz jakieś pytania to na e-mail:)
      będzie dobrze, silna jest:)

      Usuń
  3. Zacznę zbierać, taki szczytny cel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nakręć filmik na youtubie o tym.Więcej ludzi będzie wtedy zbierać.Wiem, że już nie kręcisz, ale to taki szczytny cel ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całą sobą popieram takie akcje i w pełni w nich uczestniczę. Zbieram korki od jakichś 3 lat i przekazuję na cele charytatywne w mojej miejscowości - również jest mnóstwo takich malutkich dzieciątek, którym trzeba pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszyłaś mnie normalnie. U nas od jakiegoś roku zbieramy nakrętki. Mamy na nie przeznaczoną specjalną torebkę foliową. Bardzo chętnie wysłałabym nakrętki. Mam nadzieję, że będzie taka możliwość. Porozmawiam z Mamą, myślę, że powinna się zgodzić. Wcześniej dawała je jakiejś dziewczynce do szkoły. Odezwę się jak tylko dopnę swego! :)
    Dziękuję:* A ja dzisiaj myślałam o Tobie tak jakoś przemknęłaś mi po głowie, a potem nie wiedzieć czemu spojrzałam na korki, może to jakiś znak był.:D A muszę Ci powiedzieć, że to białe Kinder Bueno bardziej mi smakuje i dostałam je po tym jak napisałam posta od siostry niespodziewanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Załatwione! Mama miała jednak osobę chętną na korki właśnie do szkoły, ale zmieniła zdanie i powiedziała, że można je wysłać, tylko chcemy jeszcze trochę dozbierać ich, dlatego odezwę się na maila Twoje w razie potrzeby.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojaaaaa dzieki kochana:***
      napisz do mnie na mejla!
      ostatnio jak jadlam biale kinder bueno to o Tobie pomyslalam!:D

      Usuń
  8. Moja mama ma uzbieraną całą torbę, tylko pytanie gdzie to wysłać ? ; >
    Mój e-mail : Marta95i@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w piwnicy lezya ze dwa wiadra tego..co z tym zrobic,jak i gdzie..jesli to komus pomoze to prosze o info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki bardzo kochana:*** napisz na mejla:>

      Usuń
  10. I WSTAWILAM TWOJ POST DO SIEBIE NA BLOGA :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo chętnie pomogę ;) jestem z okolic Wejherowa więc mogę podrzucić ;) mam ich troche ;p
    wzruszyła mnie ta kruszynka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byloby swietnie, ale napisz na email bo malgoska mieszka w wwo, to Ci podam Jej mamy numer zebys podrzucila tam i nie musiala sie z wwo ruszac:)))

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux