bell na pazurach.

09:22:00



dzień dobry, witam. 
dzisiaj będzie bez zbędnego wstępu, gdyż szczerze mówiąc nie mam na to humoru. nie mam humoru na nic, więc piję sobie herbatę i uczę się przedsiębiorczości. od dwóch dni mam czas "wszystko na nie" i nawet pogoda mnie wspiera. jest szaro, buro, zimno. 
dzisiaj kolejny paznokciowy post. 
dwa lakierki bell, z szafy którą wrzucili kiedyś do biedronki. dlatego numerków niestety nie będzie. 
od dawna nie miałam żadnego wzorku na paznokciach, a ostatnio naszło mnie na kreski, więc oto co wyszło: 


po czterech dniach, końcówki są nieco zdarte, jednak całość trzyma się znośnie. utwardzone specyfikiem Wibo. 

mi przypadło do gustu, a Wam?:) 
miłego dnia!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. masz śliczne paznokcie, zwijam się z zazdrości :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://xlittlexsunshine.blogspot.com/2012/11/ludziska-otworzcie-serce-pomoc-magosi.html?showComment=1352493939050#c8607303625352698102 tu się odezwałam ;)
    P.s. Wspomnę zaraz w poście o tej akcji dla Małgosi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejć, jaki piękny ten drugi kolorek. Gdzie kupujesz lakiery bell?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pazurki; a kiedy nowe filmiki na yt?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję jest mi niezmiernie miło♥ hehe czyli przywołujemy się telepatycznie :) Sprawdziłam pocztę, ale jeszcze nic nie dostałam. Jak tylko odczytam od razu odpiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a którą pocztę wysłałaś maila?:> tlen, czy gmail?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux