wyprzedaż szafy!

19:09:00



tak, i mnie dopadło jesienne porządkowanie szafy. ale, notka i tak będzie dłuuuuga, więc od razu przejdę do rzeczy:

*wszystkie rzeczy wysyłam wyprane i wyprasowane(za niedociągnięcia w ostatnim przepraszam, kobieta powinna stać w kuchni z czego wychodzi,że prasować nie muszę haha:D)
*przesyłka wynosi 8zł za polecony i 9zł za priorytet. można obniżyć koszty dostawy ale jest to równoznaczne z brakiem folii i innych zabezpieczeń.
*możliwość osobistego odbioru Gdynia/Sopot po wcześniejszych ustaleniach. 
*wszystkie sprawy załatwiam przez e-mail, ewentualnie przez facebooka(opcja dla dziewczyn które wejdą tu za pośrednictwem grupy w której umieszczę link) 
*istnieje możliwość negocjacji. chcę sprzedać te rzeczy ponieważ zalegają mi w szafie i zabierają cenne miejsce. więc na pewno się jakoś dogadamy:) 
*nie jestem nastawiona na wymiany, jednak jeśli nie możesz sobie pozwolić na daną rzecz a masz coś co mogłoby mnie zainteresować: pisz:)
*potrzebujesz więcej informacji/zdjęć, masz pytania? śmiało; wyślij e-mail :) clau.gorska@gmail.com


oznaczenia:
rozmiar
cena
rezerwacja

S/M
9zł

M
8zł

S/M
8zł

S/M
9zł

S
6zł

S/M
8zł
(mała plamka z tyłu) 

S/M
10zł

 M
8zł

S/ małe M
11zł


S/ małe M
11zł



S/ małe M
11zł




L
10zł


 uniwersalny
12zł
 S
14zł


S/M
7zł

uniwersalny
9zł


M/L
8zł

duże M/L
9zł

M
7zł

S/M
7zł

S/M
15zł

M
9zł

S/M
9zł


38
10zł

38
12zł


12zł

 2/3
5zł/sztuka


M/L
10zł
M/L
6zł

M
9zł

S
10zł

M
6zł

S
10zł


L
9zł


S/M
10zł

L
9zł

M
8zł

S/M
7zł

S
8zł


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ile bluza nike dunk i ta powyzej oraz new york car....?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod kazdym zdjeciem jest cena. 13zł, 10zł i 8zł

      Usuń
  2. z całym szacunkiem, ale te ubrania są paskudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa zadbane, czyste:) a co do gustu, cóż każdy ma inny.

      Usuń
  3. Mogłaś uprasować ;) Bo wyglądają mało atrakcyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam czasu, bede prasowac rzeczy przed wyslaniem;)

      Usuń
  4. Można prosić wymiary koszuli w kwiatki i szarych dresów

    OdpowiedzUsuń
  5. these clothes are awful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. its only your opinion, lot of people like it:)

      Usuń
  6. Ej niektóre są całkiem, całkiem.. - Mi$ka, ta z pierwszej klasy podst :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo Ty żyjesz w świecie blogosfery:D dziękuję Ci bardzo za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie na żywo ciuszki oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torebka mnie urzekła ;p można czy kupiona już ? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jest;)) odezwij sie na; clau.gorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux