poprawiacze humoru w jesienne wieczory.

17:20:00



puk puk, wróciłam. znowu ponad tydzień mnie nie było, parę zdjęć do postów mam przygotowanych ale nawet nie mam czasu czegokolwiek napisać. 
a ja dzisiaj zakochałam się na nowo, i siedzę w mojej moro miłości. napiszę o niej jutro, w ramach stroju dnia. powiem Wam jedno: moje must have jesienne (jedno z wielu zresztą) spełnione. 
dzisiaj znowu nowości,haul. na dniach będą posty o pazurach, ostatnio sporo się bawiłam lakierami. 
coś idealnego na jesienne,zimne i ciemne wieczory. 
home&you 19zł.



 jedyne dwie "namacale" rzeczy z Warszawy jakie przywiozłam z wycieczki szkolnej. 
kolczyki 30zł. 
szklanka-u mnie pojemniczek na biżuterię- zara home 18zł.



 Tk Maxx jak zawsze nie zawodzi. 
słuchawki okazały się idealne! na dodatek za pyszną cenę 20zł.


 w rossmannie złapałam za suchy szampon i gąbeczki. nie pamiętam totalnie cen. 
w superpharm natomiast skusiłam się na żelowy zmywacz. recenzja niedługo!


uwielbiam prezenty.te z czaszkami już w ogóle. no czy nie piękna?!




kolejną rzecz w której się zakochałam, jest sweterek z błyszczącą srebrną nitką. 
z pepco, za 40zł. 


 ebay dostarczył mi kolejne naszyjniki niecałe 2dolary sztuka.

błądząc między półkami w Ikea, złapałam foremki do lodów. o tak! 
i jak zwykle jeden z bardziej lubianych napojów. 





w Tesco zakupiłam same potrzebne produkty, chociaż milion szamponów które się u mnie nie sprawdziło stoi w łazience. coś trzeba z tym zrobić. 


ostatnią rzeczą, jest najlepsza maszynka jaką do tej pory miałam. tym razem skusiłam się na edycję limitowaną, z nową maszynką gdyż samych wkładów nie było. 
około 50 zł, ale warta swojej ceny.



ja teraz uciekam do wanny&książki, następnie do gorącej czekolady, a Wam życzę miłego wieczoru!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Cudowny kubek :) i cała reszta oczywiście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kubki!:) mam ich całą masę,ale używam tylko tych ulubionych...;)
    Używałam tej maszynki swojego czasu i również byłam bardzo zadowolona,nie potrzeba pianki do golenia,dlatego pod prysznic jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Super blog . Super rzeczy : ).

    OdpowiedzUsuń
  4. wow sporo tego! Tez chce takie kolczyki ♥ JA za swoje biedronkowe dałam tez 20:O Ale moje przy Twoich się nie umywają:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skradłabym Ci parę rzeczy, przede wszystkim te słtaśne słuchawy;D boskie są!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaj się Słońce z jakiego sklepu jest ta koszulka z czachą??Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokażesz zdjęcia swojego nowego pokoju ? :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux