sunshine nails:róż i brokat.

16:29:00



ładne niebo, słońce wyszło dzisiaj zza chmurek i mruga do nas przyjaźnie. robi się miło i sympatycznie, można posiedzieć z sokiem pomarańcz&mango w szklance i z uśmiechem na ustach buszować po internecie. tak, lubię soboty. nawet z matematyką i "Weselem" Wyspiańskiego w tle. 
nie było mnie znowu parę dni, ale już się usprawiedliwiam. natłok zajęć w szkole i rozpoczęty kurs prawa jazdy wiąże się dla mnie z totalnym brakiem czasu. nie przesadzam. wchodząc do domu o godzinie 21 (biorąc pod uwagę iż opuściłam mieszkanie o wdzięcznej 7:40) marzę o prysznicu, gorącej herbacie i łóżku. ale nie ma tak dobrze, muszę jeszcze zajrzeć do matematyki, nauczyć się historii i napisać pracę na polski. koniec końców, ląduje w łóżku o północy. a tak bardzo chciałam kłaść się wcześniej. nie tym razem. no ale kończmy moje żale i smutki. 
poprawiam sobie humor malując paznokcie, a kiedy schną; pilnie chowam nos w książkę. dzisiaj będziecie mogli podziwiać dość ostre różowe paznokcie przyprószone niebiesko-srebrnym brokatem.  
już kończę mój monolog, miłego oglądania!




wazelinę używam do skórek przed nałożeniem odżywki, następnie diamentowa formuła, lakiery nawierzchniowe i utwardzacz z wibo. i to tyle. 
dajcie znać, czy lubicie coś takiego, czy nie bardzo:>  
uciekam i życzę Wam miłej soboty:* 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. mogłabys zrobić notkę o tym jak pielegnujesz swoje ASP :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ta odżywkę z eveline,a z tą wazeliną ciekawy pomysł,muszę wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru,jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ząrabisty efekt, pazurki the best:))

    OdpowiedzUsuń
  5. pazurki swietne :) wchodze tu do ciebie milion razy na dzien ale wciaz czekam na filmiki..:( powiedz ze sie doczekam..:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz malować paznokcie do szkoły? zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie to wygląda :) a co do odżywki eveline - uwieeeelbiam ją!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux