mini Eveline haul.

21:29:00




dobry wieczór kochane. 
powracam po tygodniowej przerwie, wybaczcie zniknięcie jednak wybyłam sobie na wycieczkę szkolną do stolicy. no i do Was pytanie; miałam parę próśb o kolejne "meet me better" pasowałby taki zlepek zdjęć z takowej okazji?:D
no ale, powracając do tematu postu; kosmetyki  Eveline wrzucone do biedronki bardzo mi się spodobały. ograniczałam się resztkami silnej woli żeby nie wykupić wszystkiego. swoją drogą, zgarnęłam też parę rzeczy dla Was i powolutku szykuję rozdanie/konkurs
no ale teraz co ja tu wzięłam? odżywki, jakby inaczej. złapałam też pomadki ochronne; tych nigdy za wiele szczególnie teraz gdy zbliża się zima i usta będą potrzebowały wzmożonej pomocy. 
oczywiście nie obyło by się bez lakieru do paznokci. szczególnie gdy zobaczyłam nudziaka którego długo szukałam. nie zawiodłam się i jestem w tym odcieniu zakochana. na razie moje pazury odpoczywają, ale niedługo zobaczycie go w roli głównej. puder i podkład jest zakupem mamy. 









You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jeżeli chodzi o firmę eveline,to moim ulubieńcem są odżywki,a najbardziej lubię 8w1 i paznokcie twarde i mocne jak diament :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ile kupiłaś pomadkę ?? :)
    Mam nadzieję , że nudziaka zobaczę w jakimś filmiku na yt : **
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W Biedronce zawsze, wszystko jest fajne ;D
    A co do pomadki ochronnej białej to jest świetna ja mam ją juz 2 raz.Można ją też kupić
    w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam eveline 8in1 i z poczatku wydawalo mi sie ze sobie wkrecam..ale nie wkrecam sobie!paznokcie mi sie nie lamia!cud po 26 latach :D ogolnie eveline fajna firma:) czekam na filmy :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na początku myślałam, że sobie wmawiam:)) buziak xx

      Usuń
  5. ile odżywki do paznokci ?

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam już ten lakier u BloGosi i jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę na ten lakier :) przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux