pielęgnacyjne nowości, by Tesco.

12:48:00



no może nie do końca by Tesco, ale w tymże sklepie kupowane. 
witam Was w tą nieładną u mnie niedziele, gdzie chmury zwiastują deszcz i burzę zerkając na nas ciemnymi ślepiami. trochę tęsknie za słońcem. tylko trochę. lubię jesień. 
ja bazgrze dla Was szybki post ukazujący trzy nowości. staram się ograniczać kupno czegokolwiek, mam zbyt dużo zapasów pielęgnacyjnych w domu. ale wiadomo jak to jest, jak wpuści się zakupoholiczkę do tesco. gdzie krzyczą zewsząd promocję. uległam trzem produktom. 


pierwszy winowajca to wanilinowe mleko do kąpieli firmy luxury milk. pachniało tak ślicznie, i cenę miało  całkiem przyzwoitą, to przygarnęłam z półki. pierwsza kąpiel za nami, było przyjemnie.
kolejnym zakupem jest szampon pokrzywowy z barwy ziołowej polecony mi przez Martę (klik) nigdy go nie było kiedy go wypatrywałam, więc cieszę się, że w końcu go dorwałam.
ostatnią rzeczą jest jeden z moich faworytów w dziedzinie żeli pod prysznic. nivea sunny melon & oil .był przeceniony z 11 na 9,więc nie zastanawiałam się. uwielbiam jego konsystencje, zapach i fakt nawilżania skóry.


jak widzicie wiele tego nie ma, z czego jestem dumna. używałyście kiedykolwiek któregoś produktu?:)
ja uciekam sprzątać i czytać Chłopów (swoją drogą, idealnie dobrana lektura pod dzień!) a Wam życzę udanej niedzieli!


i wszystkim chłopakom, jak i mężczyzną którzy czasem lubią poczuć się jak chłopak: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ;)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. witaj!
    miałam ten sam płyn pod prysznic jakiś czas temu i powiem ci ze jezeli liczysz na nawilżanie z jego strony to sie przeliczysz :)
    na mnie to nie zadziałalo mimo ze nie oczekiwałam cudów
    pozdrawam i czekam na filmiki !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. juz go mialam i mi nawilazl dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli i w moim TESCO znajdę to waniliowe mleko to na pewnie je kupię, uwielbiam takie zapachy w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie na szczęście produkty w tesco nie kuszą - omijam po prostu alejki z kosmetykami, akcesoriami do domu i odzieżą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram się trzymać z daleko od tych z akcesoriami, na odzież zaglądam sporadycznie:) niestety na kosmetyki muszę od czasu do czasu tak wejść gdy czegoś potrzebuję, a wtedy zazwyczaj biorę też coś czego nie muszę brać:D

      Usuń
  5. waniliowe mleko do kąpieli- mmm brzmi zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szamponu nie znalazłam, ale był pokrzywowy z zieloną herbatą z Joanny, za 3,79, gdzie w rossmanie kosztuje 4.99
    wzięłam 2 butelki


    S.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żel nivei,a Z Barwy mam brzozowy-jestem zadowolona i antonówkę ,tej wersji nie próbowałam-obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.