zakupowy powrót: haul.

19:31:00



Cześć,dzień dobry:D
Nie zjadajcie mnie, nie było mnie parę dni, ale totalnie odcięłam się od internetu. w przyszłym tygodniu też nie wiadomo czy będę, no ale jakoś wytrzymacie.
Hmm, z tego miejsca pozdrawiam wszystkich z mojej szkoły którzy to czytają. Się wydało:D No, ale ja nie o tym. Tak sobie pomyślałam, że przekupie Was tym, co lubicie najbardziej: zakupy. Ostatnio staram się ograniczyć wydatki do minimum, ale nie mogłam się oprzeć by nie kupić sobie paru drobiazgów, na dodatek ostatnio chyba wpadłam w nałóg kupowania na ebayu. Ale jako,że mój portfel zbytnio na tym nie cierpi, a dusza szaleje z radości to nie jest tak źle:D mimo tego, poszukuję jakiś dwóch ładnych puszek, do których mogłabym znowu wrzucać kasę- to chyba jedyny skuteczny u mnie sposób na oszczędzanie.
Jak tylko naskrobię notkę, lecę przed telewizor, zaciągają mnie do niego siłą, więc uzbrajam się w laptopa co to by się nie nudzić...a wieczorem, Sopot! i z tego miejsca dodatkowo pozdrowienia dla Greha i Klaudię:*













 Każda z tych rzeczy kosztowała mniej więcej dolara, plus minus.
niektóre rzeczy kupiłam na aukcji, na przykład ostatnie wylicytowałam za 60centów:) 



Czyż nie cudowne? Amarantowe szpilki, z platformą. czego chcieć więcej? 

 Husta ze sklepiku na Świętojańskiej, o którym chcę napisać osobą notkę. Gdyż dawno nie byłam tak oczarowana jakimkolwiek sklepem/miejscem.
20zł %

ten wzór przypomina mi trochę twórczość cath kidston. 
na dodatek cena była zachęcająca:D


 Zwyklak, potrzebne mi do pracy koszulki z krótkim rękawkiem, więc zaczynam kolekcjonować.






 Pierwsze kolczyki też z ebaya za 0,99 centów. jestem nieco niepocieszona  gdyż chciałam złote, lecz przypadł mi kolor srebrny-nie narzekam. 
trzy pary na dolnym zdjęciu pochodzą ze sklepu "wszystko za" i kosztowały 2,99 za trzy pary.
 bransoletka też pochodzi ze sklepu wyżej, kosztowała trzy złote.


 I jak zwykle, lakier. lubię tą firmę, jest przyzwoita a znajduję ją właśnie w sklepach "wszystko po" za 3zł. 

Ostatnią rzeczą jest kosmetyczka(?) ze sklepiku na rynku, gdzie są rzeczy z Primarku. kosztowała 15 zł i będzie używana jako piórnik w przyszłym roku:) 


Właśnie rozpaczam nad zejściem Szczęsnego</3 
oglądam dalej, trzymajmy kciuki:) i miłego wieczoru!


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ta kosmetyczka jest b.ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Japonki za piątaka z Pepco po prostu wymiatają :D Śliczne są, aż w poniedizałek sama polece do mojego pepco w celu sprawdzenia oferty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tę samą sukienkę z Pepco :) tylko że ja kupiłam za 30 zł :P ale jak ją zobaczyłam to nie mogłam się oprzeć, piękna jest! ogólnie zakupy bardzo fajne, te długie kolczyki z krzyżami *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sędzia chyba ślepy był. Nas faulowiali a on czasami coś zrobił. Jak wojtuś zeszedł to nie był ten sam mecz... :> . Świetne te buciki !

    OdpowiedzUsuń
  5. biżuteria jest prześliczna, pozostałe rzeczy z resztą też :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ile śliczności :D pozazdrościć :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to były za emocje! Ja też się upłakałam.:( Co to są te długie z czymś a la kod genetyczny, długopisy?:D Śliczne te amarantowe szpileczki! Faktycznie ten wzór japonek bardzo podobny do wzorów Cath Kidston:) Kolczyki serduszka, są piękna. Moja siostra a podobne jeśli chodzi o kształt, tylko one są plastikowe i takie neonowe różowe. Ach ten lakier jest po prostu czaderski!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te ala długopisy to przyrząd do robienia kropek na pazurach- tak zwane dooting tools:)

      Usuń
  8. Ta sukienka jest po prostu urocza i kosmetyczka będzie świetnym piórnikiem :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux