niedziela, 10 czerwca 2012

weekendowe mani.



Dobry wieczór!
Mam dzisiaj dla Was krótki post. Cały dzień spędziłam nad książkami, więc postanowiłam zrobić sobie przerwę, po czym dalej zasiadam do notatek.
Jak po tytule widać, notka o pazurach:D
Z góry big sorry za skórki, ale i one i pazury świrują a ja staram się je doprowadzić do porządku.
Ostatnio naszło mnie na pazury w stylu ombre. Wczoraj miałam takie z neonowym żółtym, jednak zrobiły mi się bąble,i raz dwa je zmyłam. Dzisiaj kombinowałam z różowym, i też nie wyszło tak jak bym chciała:-( Robiłyście ombre metodą z gąbką? Zastanawiam się, co robię źle, że powstają pęcherzyki.
Ale, ale: oto efekt.




Nie jestem do końca zadowolona z efektu, ale będę ćwiczyć:D
Jaką notkę następną: porównanie dwóch lakierów, czy recenzja "produktu-niespodzianki"?:D

miłego wieczoru,
little sunshine xx

17 komentarzy:

  1. To trudne jest niestety;/
    http://weheartit.com/entry/30026097

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak robiłam:( cóż, może spróbuję inną gąbeczką.

      Usuń
  2. Od razu po odciśnięciu gąbką, jeszcze po nie do końca suchych pazurkach przejedź bezbarwnym lakierem. Kolory powinny się ze sobą połączyć w naturalny sposób i bąbelki będą mniej widoczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też robiłam, ale i tak te zmniejszona bąble mnie irytują:(

      Usuń
  3. Ja też nie cierpię jak mi się bąble i wszelkiego rodzaju pęcherzyki powietrza wdzierają pod lakier;/ Ja znam taką stronkę http://thebeautydepartment.com/2012/04/pretty-polish-idea/
    Dziękuję!:) Co dzisiaj czytałaś? Ja wczoraj wzięłam się za ciąg dalszy Twoich filmików z kanału dancemakemesmile i własnie skończyłam na tych o książkach:) Też lubię czytać, ale niestety teraz nie mam za bardzo czasu. Jeszcze przede mną 2 egzaminy zawodowe w pn i śr.:( Ale w wakacje myślę poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktuaklnie czytam Miasteczko Salem, i wciągnęłam się strasznie:) Niestety jak Ty cierpie na brak czasu przez szkołę:(

      Usuń
    2. Ja dzisiaj się obudziłam o 8 wstałam i po wykonaniu podstawowych czynności porannych i napiciu się wody stwierdziłam, że sobie kontynuuję moją książkę, którą dostałam na zakończenie w zeszłym roku od klasy: "Drugie życie Bree Tanner" - na motywach "Zaćmienia". Znasz? Przeczytałam 21 stron i zbliżam się już ku końcowi. :)

      Usuń
    3. nie czytałam, może kiedyś się skuszę, chociaż czytam teraz "miasteczko Salem" dalej(już kończę) i wiem, że na pewno nie przepadam za motywem wampirów.

      Usuń
  4. chyba musisz jeszcze poćwiczyć, ale nie przejmuj się, mi nic na pazurach nie wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trening czyni mistrza! :) Na pewno w końcu Ci się uda zrobić tak, że będziesz z siebie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bąbelki zrobiły się od wtłoczenia gąbką powietrza pod lakier, gąbeczkę odbijaj prawie suchą z małą ilością lakieru, odciśniętą wcześniej np. o kartkę,
    również do ombre wziełabym 3 kolory najbrdziej zbliżone do siebie odcieniem - wygląda naturalniej i przejścia są bardziej estetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo za rady kochana, wypróbuję na dniach i dam znać:))

      Usuń
    2. Obejrzyj filmik ciasteczko25 Cosmic ombre nais jesli jeszcze nie widziałaś :) Z pewnoscia Ci się spodoba

      Usuń
  7. ja robiąc ombre po prostu dociskam pare razy delikatnie gąbkę do paznokcia i co nieco wychodzi, później top coat i gotowe :) ćwicz ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to w ogole jak ombre nie wyglada :) ja sama nosze sie z zamiarem sprobowania ombre, ale wciaz się nosze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę dodawaj więcej postów i filmików <3
    nie wygląda to jak ombre ale bardzo ładne połączenie kolorów . ; D
    jest masa poradników jak zrobić ombre na paznokciach, także szukaj ; )
    Bardzo Cię lubię i proszę rób więcej OOTD ;>

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...