Strój dnia: komunia.

21:28:00



Witam Was kochani. Koniec weekendu, wszystkim psują się humory. Ja zasiadam przed telewizorem z herbatą i oglądam ranczo oraz prawo Agaty,i tak nastawiam się na kolejny ciężki tydzień. Już niedługo wakacje, a do tego czasu jeszcze więcej pracy.
Mam dzisiaj niecodzienny post, który jednak pojawiać się będzie częściej, i o który tak prosiliście. Mianowicie: strój dnia :)
Miałam dzisiaj komunie kuzyna,którego zresztą namówiłam do jednego zdjęcia:D No ale, koniec gadania:











sukienka / new look
marynarka / bershka
buty / deezee.pl
torebka / bershka (prezent)
okulary / h&m 
naszyjnik / primark (prezent) 
zegarek / casio -allegro
bransoletka na sznureczku / apart (prezent) 
bransoleta złota / new look (?) 
bransoletka sznurowana / prezent od przyjaciela
pierścionki: gwiazdka / primark (prezent) 
zginany / h&m 
szpony / kappahl (2w1)
kolczyki: wkrętki / h&m - czteropak 
brylancik / h&m 
ear cuff / h&m 

Podziękowania dla fotografa: mamy<3


Ja czułam się mega komfortowo, ale piszcie czy Wam się podoba i czy chcecie więcej stroi dnia:D 
Lecę oglądać prawo Agaty. więc do następnego:* 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Strój bardzo mi się podoba tylko buty na minus, wydaje mi się jakby nie pasowały wyglądają trochę toporonie. Ale to już kwestia gustu ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i torebka do tej sukienki są za ciężkie:/
    oraz nadmiar biżu mi osobiście się nie podoba...

    sukienka + żakiet i wisior na szyji+ ta złota branzoletka by wystarczył:) i małą kopertówkę do tego stroju plus baletiny albo delikatne czułenka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile masz wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty trochę jak dla mnie za ciężkie. Ale po za tym wyglądałaś cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty nie pasują
    ale ogólnie to ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. domyslam sie ze te wkrętki z h&m to malutki 3 kolczyk ? :D Jesli tak to kiedy kupiłaś ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, te z h&m to te pierwsze złote. trzeci kolczyk to labret z glovestar ;))

      Usuń
  7. Ja bym zostawiła sukienkę, pasek, troszkę mniej biżuterii i marynarkę.
    Torebka mogła by być mniejsza i buty nie tak masywne;)
    Ale i tak pięknie wyglądałaś.
    Więcej wpisów;D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiecka jest poprostu megaaśna! *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie! *.* + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą nausznicę z h&m to dawno kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Za dużo tego wszystkiego :) Zdecydowanie zbyt masywne buty, bardziej pasowałyby jakieś sandałkowe. Ta obroża (?) na szyi również nie pasuje, a ogólnie co do biżu postawiłabym na: zegarek, pierścionek i kolczyki. Ale to tylko moje skromne zdanie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie miałam podobny komentarz napisać: za dużo złotego i za masywne buty do tak zwiewnej sukienki, która z kolei mi się bardzo podoba.

      Usuń
  12. pierścionki sa odlotowe szczególnie ten długi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajne te pierscionki, gdzie kupilas ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja . !
    i zdjęcia . !
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; )
    Zachęcam do oglądania bloga i dodania się do obserwantów ; D
    Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny masz kolor paznokci, jaki to lakier?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie-wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://xlittlexsunshine.blogspot.com/2012/03/my-nails-good-to-have-you-back.html
    W tym poście pytałaś o dobry wysuszacz, a że nie dało się komentować, to tutaj Ci piszę;) Polecam Ci taki z Avon, pisałam o nim tutaj: http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/04/recenzja-sprayu-przyspieszajacego.html
    Masz taką samą komórkę jak i ja na tym foto: http://4.bp.blogspot.com/-1pLntFuy4Us/T2Ol8zI2Q7I/AAAAAAAAA8w/mdYlNlFYLVQ/s1600/DSC_0080.JPG
    Jesteś z niej zadowolona? Bo ja totalnie nie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. http://xlittlexsunshine.blogspot.com/2011/12/hello-december-updatenailpolish.html
    Tutaj niestety tez nie da się dodać komentarz:( Aczkolwiek odpowiem na pytanie na końcu. Otóż moje mieszkają od bardzo niedawna tak:
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/06/dzien-dziecka.html
    A wszystkie są tutaj przybliżone:
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/03/z-cyklu-to-co-moje-lakiery.html
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/04/prezent.html
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/05/nowe-nabytki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny look :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej moga bys mi podac wymiary tego stozka czarnego w prawym uchu ?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux