środa, 13 czerwca 2012

czwartkowy misz-masz



Cześć kochane,
dzisiaj mam dla Was parę różności. parę nowości, prezenty, pazury:D
mam też prośbę. zainteresowała mnie akcja shinybox, i postanowiłam zobaczyć, jak to działa. jaką mam prośbę? klikajcie w ten link: http://shinybox.pl/?ref=1cda70d i rejestrujcie się. pomożecie mi przez to zebrać punkty potrzebne do wysyłki, byłabym wdzięczna strasznie!:) nie obrażę się, jak prześlecie koleżance czy coś:D


 prezent od julisi<3 









lubię kupować książki za taką cenę, szczególnie jeśli fajnie się zapowiadają:) 
czeka na mnie trzynaście książek to przeczytania, ale zabiorę się za nie w wakacje, can't wait! 








  
na widok kolejnej rzeczy zapiszczałam z radości:D 
wygrałam konkurs u Madzi, która jest przesympatyczną i niezwykle zdolną dziewczyną, której ślę buziaki:* 
nagrodą była bransoletka, ale Magda była tak kochana,że dała mi dwie. Czyż nie są cudowne?
koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, tylko uwaga; na pewno skusicie się na jakieś cuda! Jak tylko przypłynie do mnie kasa, już wiem co zamówię...:D 





ten lakier pokazuje tylko dlatego, że chciałabym się zapytać czy znacie jakiś lakier, w takim kolorze.
już wyjaśniam o co chodzi:D 
aby uzyskać taki efekt, musiałam nałożyć !!5!! warstw, co spowodowało odciski, gdyż niemożliwe było aby lakier wysechł. nadaje się idealnie do franchu, ale ja poszukuje takiego, 1-2 warstwowego:D
koszt: 10zł. 





na tą rzecz czaiłam się długo, gdyż poleciły ją dziewczyny z theduedonne *klik* 
jestem ciekawa jego działania, jeśli chcecie recenzję- piszcie.
12zł. 

NOTD: 



kolorek i cena lakiery: urzekające.
trwałość: masakryczna!
to chyba najgorzej trzymający sie lakier w mojej kolekcji. nie wiem czy na prawdę ma taką trwałość, czy moje paznokcie miały gorszy dzień, ale po niecałych 24h lakier odchodził płatami. 
zrobię do niego jeszcze jedno podejście, gdyż kolor jest urzekający. 





te dwie rzeczy pochodzą ze sklepu, w którym zakochałam się doszczętnie, i mogłabym tam chodzić codziennie. jest to mały butik w moim mieście, niesamowicie klimatyczne miejsce. mam plan co do niego, więc na razie nie będe pisać nic więcej:) 
bluzka z monroe<3 :89zł.
bluzka z dziewczyną+bokserka(niesamowicie przypomina mi ona sarah kukliński z tej edycji you can dance, poniżej dam fotkę:D ) -79zł. 
rzeczy mają fajną cenę, asą o wiele lepsze gatunkowo niż w większości sklepów o podobnych cenach. 

czy tylko ja widzę podobieństwo?:D 


Lecę do notatek, miłego wieczoru:*

10 komentarzy:

  1. Super , że spodobały Ci się bransoletki:) I dzięki za buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurczę... :( Gdybym widziała wczoraj ten post to bym się zalogowała i byś zdobył te 5 ShinyStar, bo właśnie wczoraj się zarejestrowałam, bo zobaczyłam taki post o ShinyBox tu http://www.fashionable.com.pl/2012/06/13/darmowy-shiny-box-i-promocje-50-procent/
    O rany ile książek po kolosalnej cenie!:O Oczom nie wierzę!:D
    Ta z motylkiem mi się podoba najbardziej:)
    Jeśli chodzi o lakier, to zaskoczę Cię. Identyczny lakier jak ten Twój 5-ciowarstwowy za 10zł możesz kupić za ok. 2zł, który jest 2 warstwowy i jest to Selene 121 lub Golden Rose w odcieniu Classic Charming. Tak wyglądają:
    http://3.bp.blogspot.com/-Q8mgJ3zAbN4/T5VDiJqLFvI/AAAAAAAABlY/9A-6QZxIg5k/s1600/DSCF0002.JPG
    http://2.bp.blogspot.com/-64XqOcVHrwM/T5VEVzD6uQI/AAAAAAAABl4/jgnv3c4pTNw/s1600/DSCF0016.JPG
    Podejrzewam, że bardziej Ci podpasuje kolorem ten z Selene. A jeśli Cię Ciekawią wszystkie moje kolory jakie posiadam, to zobacz sobie tu:
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/03/z-cyklu-to-co-moje-lakiery.html
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/04/prezent.html
    http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2012/05/nowe-nabytki.html

    Zobacz co ja dzisiaj przypadkiem znalazłam. Identyczne pierścionki jak te Twoje: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/181487_400058873378358_197248612_n.jpg
    Tylko kamień jest inny. Wczoraj właśnie oglądałam ten filmik, a właściwie nie dokończyłam go, bo Mama kazała wyłączać kompa, więc musiałam przerwać.
    Ten drugi lakier ma nieziemski kolorek! Szkoda, że taki nietrwały :( Oby drugie podejście wyszło lepiej. Czekam na info o 2 podejściu jak coś;) Faktycznie podobna ona jest:D
    Wiesz ja robię bransoletki z muliny, więc jeśli chciałabyś, to mogłabym Ci jakąś sprezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób recenzję tego serum - miałam sobie kupić, ale jak napiszesz, jak się sprawdził u cb, to dopiero podejmę decyzję dot. kupna :D / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupujesz takie tanie ksiazki :)?

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam to serum siarkowe, bardzo dobrze się sprawowało,ale dalej szukam jakies ideału
    co do książek! gdzie kupiłaś w tak niskich cenach?
    pozdrawiam
    brunetteblend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. księgarnia a moim centrum handlowym ;) jednak dużo księgarni ma przeceny.

      Usuń
  7. Gdzie kupujesz tak tanie książki ?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...