mały zakupy + rozdanie u make me smile today

16:24:00



Dzień dobry,
u mnie dzisiaj humor raczej słaby, po wczorajszym meczu. jednak,ja i tak jestem wdzięczna chłopakom,i dumna.
no ale,przychodzę dzisiaj z informacją, o rozdaniu na blogu make me smile today: *klik*
w którym można wygrać te oto cudowności:D :



ale żeby post nie zawierał tylko zachęcania, małe zakupy:D
dzisiaj na szybko, bez większych opisów. obiecuję, że niedłgo pojawi się strój i filmik, jednak kręcić teraz nie mam zupełnie czasu.



jak zawsze ebay.
mój nowy ulubiony pokrowiec<3
czaję się jeszcze na 50358934058, już kolejne do mnie lecą! 
jakieś 4$






nie żebym jeszcze do końca nie wiedziała, do czego je wykorzystam.
ale jest urocze, musiałam je wziąć:D 




zobaczyłam ten kubek i od razu pomyślałam o jednej z moich ulubionych cioć:D 
jest taki słodki, nie?



 moja mama stwierdziła, że nie wie gdzie je postawi,no ale przecież co za cena. bierzmy, przyda się. 


czaiłam się na ten kubek już ostatnio, ale trzydzieści złotych skutecznie mnie odstraszało.
po przecenie nie odstraszał tak bardzo, więc z przyjemnością go przygarnęłam.
miłość od pierwszego użycia:D 




rossmanowskie jednodniowe przeceny dopadły i nas. 
pędzle ecotools -50%? trzeba było skorzystać. 
mój płaski flat top którego sobie upatrzyłam nie był przeceniony, więc zadowoliłam się pędzelkiem do cieni. moja mama zaś zaszalała jak widać:D


kolejna odżywka z eveline, trochę mi się już ich zbiera. 
używam jej zaraz po diamentowej, zobaczymy jakie będą efekty. chociaż zastanawiam się, czy by nie poczekać aż moje pazury będą trochę twardsze. hm, zobaczy się. 




 kolejną przecenioną rzeczą był podkład rimmela, wak me up. 
na zdjęciach nie widać, ale jeden z nich jest ciemniejszy. 
ja wzięłam najjaśniejszy odcień, zobaczymy jak będzie się sprawować. 
już dawno miałam na niego chrapkę oby mnie nie zawiódł. 



kiedy już prawie wyszłam z rossmana, przy nieobsługiwanej kasie dojrzałam stoisko essence.
swoją drogą, mogli by je bardziej widocznie ustawić. 
no i dorwałam cień na który się czaiłam. trwałość ma cudowną, pigmentację też. jestem oczarowana. 
i ceną też: 10zł, bez grosika. czy coś. 


ja lecę ostatkami sił robić końcowe rzeczy do szkoły,miłego popołudnia!


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Widzę same nowości-lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy! ja nie skorzystalam niestety jeszcze z zadnej rosmanowej przeceny, chociaż czailam się też na ecotoolsy, ale sejsa zagina moj czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehhe obym nie zalowala ze rimmela nie wzielam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety chyba Cię będę musiała kochana zasmucić, bo dzisiejsze pierwsze testy wypadły rewelacyjnie, zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę:D

      Usuń
  4. Świetny blog

    Zapraszam : http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    + obserwuje ;)
    I czym mogę liczyć na to samo ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! : )
    Uwielbiam Cię ! c : Szczerze ? To jestem z tobą od początku i oglądałam filmiki i bloga , z resztą robie to cały czas : )
    zainspirowałaś mnie i sama zaczęłam pisać ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. może by tak posty albo filmiki ? -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie nie mam takiej możliwości, ale w wracam od przyszłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie te pedzelki, a pudelko z rowerem sliczne:) U mnie wlasnie trwa rowerowe szalenstwo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :)
    Ja też uwielbiam zakupy w Home & You :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta obudowa jest słodka!:D Ile dałaś za swojego iphona? Jaka cena tego podkładu z Rimmela po przecenie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta obudowa jest sweetaśna!:D Ile dałaś za swojego iphona? Jaka cena podkałdu z Rimmel, po przecenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Woah! ӏ'm really loving the template/theme of this blog. It'ѕ simple, yet
    effective. A lοt of tіmeѕ it's very hard to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appeal. I must say you have done a fantastic job with this. In addition, the blog loads very quick for me on Opera. Excellent Blog!

    Also visit my website; colonic irrigation birmingham UK

    OdpowiedzUsuń
  13. Αhaa, itѕ fastidiоus ԁiscuѕsion regarding this
    paragгaph here аt thіs ωеbsite, I hаvе read all that,
    so at this timе mе аlso commenting hеге.


    Also ѵisіt my webpage :: protection

    OdpowiedzUsuń
  14. Eѵerуthіng іs veгу ορen with a really clear description of
    the isѕues. It ωas really infοгmatіvе.

    Your website іs eхtгеmelу helpful.
    Τhаnk yοu for sharing!

    mу ωeb-sіte emergency plumbers in birmingham
    Also see my page: birmingham emergency plumbers

    OdpowiedzUsuń
  15. It's a pity you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this brilliant blog! I guess for now i'll ѕettle
    for bookmarkіng and аddіng уоur RSS fеed to my Googlе account.
    Ӏ loоk fогward to brand new updates and
    will talk about thіs blog with my Facebοok
    grouρ. Сhаt soon!

    Feel free to suгf to my page: snow white
    my page - Disney Land

    OdpowiedzUsuń
  16. Right now it sounds like Expгеѕsiοn Engine іs the prеferrеd blοgging platform out theгe гight
    now. (from whаt I've read) Is that what you are using on your blog?

    Also visit my homepage ... schwinn girls 20 inch bike purple

    OdpowiedzUsuń
  17. Wοah! ӏ'm really loving the template/theme of this site. It's simple,
    yet effective. A lot of tіmes it's hard to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appearance. I must say you'vе done a amаzing jоb ωith
    thiѕ. Also, the blog loaԁѕ extremely fast
    foг mе on Safarі. Excellent Βlog!



    My web-site get free gifts

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.