jestem, żyję!

23:13:00





Doooooooobry wieeeeczór!
Nie bijcie, nie zjadajcie,nie zabijajcie:D Już dostałam od Was pisemne groźby, ale wróciłam. musicie mi wybaczyć, ale zniknięcie nie było zależne od mnie. wracam, wracam. i to z czymś, co zostało obiecane: kolekcja butów:) - klik tutaj 



pobuszowałam trochę w sieci, i znalazłam pełno rzeczy które chętnie bym przygarnęła. włączył mi się tryb MUSZĘTOMIEĆ, szczególnie na biżuterię. z ciuchów też było sporo fajnych rzeczy, najmniej zachwyciły mnie torebki:(
chciałam Wam nawet powstawiać parę zdjęć, ale lenistwo bierze górę. oczy mi się kleją, więc uciekam do spania, i obiecuję naskrobać jutro coś bardziej ambitnego. co byście sobie życzyli? ;)




tak na dobranoc, przesyłam uśmiech! 
xx












You Might Also Like

8 komentarze

  1. Hej :) Jak tam dostałaś mojego meila :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, zapraszam Cie do mojego sklepu, ear cuffy, maxi, bransoletki z czaszkami https://www.facebook.com/pages/Digitalism/282778848462634

    OdpowiedzUsuń
  3. jezeli mozna spytac - ile ok ida do ciebie przesylki z ebay? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię kochana! :) Super notka,fajnie się czyta!:)

    Na moim blogu pojawił się post o DOMOWYCH SPOSOBACH na zniszczone włoski ;)
    Zachęcam do przejrzenia oraz skomentowania co sądzisz;)

    http://yourtrueselff.blogspot.com/ Buziaki :**!

    OdpowiedzUsuń
  5. prosimy o posty i filmiki :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux