WRÓCIŁAM... z zakupami!

17:30:00



Cześć, dzień dobry!
Nie było mnie prawie miesiąc, wybaczcie.
Nie zabijajcie! Dziękuje za wszystkie wiadomości, ale musicie pamiętać, że YouTube/blog to tylko kawałek mojego życia i czasem po prostu są rzeczy które zajmują mi cały wolny czas. Ale postaram się, aby taka przerwa już się nie zdarzyła. Na osłodę: zakupy:D wieeeeelki filmik/post zakupowy pojawi się w pierwszej połowie sierpnia, bądź pod koniec; zależy;)





zapach którego aktualnie używam, i który całkowicie mnie oczarował. 
Lubię takie prezenty:D 







Kiedy zobaczyłam w Galerii stoisko Flormar aż zapiszczałam:D 
Od razu przykuł moją uwagę ostatni lakier, o którym zresztą pojawi się osobna notka jak tylko skończę pracy i ponownie oddam się przyjemnemu zajęciu malowania pazurów.



Nie wiem jak długo czaiłam się na lustrzane ramki, ale zawsze coś mi nie pasowało...
TA DAM: jest!




Cudeńka te zauroczyły mnie okropnie, i mimo iż mam już 2 pary oxfordków, nie mogłam ich nie wziąć.
szczególnie, że przecenione były; na 49,99:D 




 Kolejna rzecz do pokoju, która też dawno za mną chodziła upatrzona gdzieś na weheartit:D 




neony, neony, neony! za taką cenę, no jak mogłam nie wziąć? 
poza tym kolor mnie rozbroił...i pasuje mi do obudowy z h&m ;))) 




rozglądam się po sklepie,patrzę; koronkowe, turkusowe cudo. myślę sobie, ocho -będzie drogie. 
podchodzę,sprawdzam, zacmokałam z zadowolenia i myknęłam do przymierzalni:D



a tutaj zadziwiający prezent od mamy; kolczyk do języka:D 
aktualnie w tym pudełeczku zamieszkują wszystkie jakie posiadam. 










nie, absolutnie nie mam problemu z kupowaniem kolejnej obudowy....:D 
już wyszukuje kolejnych.

ocho, jestem i ja w neonach:D 





Yes,yes, we love shoes! 
Jedne z dwóch lordsów z DeeZee.com które zakupiłam, drugie czekają na odbiór, muszę ruszyć tyłek do Gdańska:D


Mam jeszcze dużo rzeczy do pokazania, ale zostawie je na zbiorczy haul;) 
Jako iż nie było mnie długo; jaką kolejną notkę chcecie? 
follow me around, OOTD, NOTD, czy jeszcze coś innego?:> 


Ściskam, przesyłam buziaki i pozytywną energię i uciekam: do zobaczenia:D


You Might Also Like

11 komentarze

  1. O kurcze ale wielgaśne zakupy :) Pierwsza obudowa na iphona genialna wprost :)
    Ps. Pewnie przez pomyłkę podałaś złą końcówkę w linku do DeeZee, powinno być pl a nie com i przekazuje na jakąś zagraniczną strone :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie,
    wrzucaj wszystko co się da, a najlepiej na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no nareszcie ;D
    genialne obudowy , ile dałaś za swojego iPhone?;D czaje się na kupno , ale ceny mnie jakoś nie przekonują..xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh o ile się nie myle to zauważyłam z tyłu na jednym zdjęciu pyszne migdałowe wino z Etny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę taki stojak na świeczki gdzie go mogę dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie buciki rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i gadżety do telefonu skradły moje serce! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. szaleństw zakupowe !!! wszystko mi sie pododba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, miło Cię znów widzieć :D Nie mogę doczekać się filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie! Wiesz jak ja marzę o tych lordsach?! Kurcze...:( Powiedz mi jaka jest ich jakość? Czy są miękkie czy twarde? I jeszcze one są szczupłe czy raczej szerokie?:D Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo na nie polowałam! ale ceny mnie zabijały, a te w deezee są znośne, a jeszcze jak się załapiesz na promocje to w ogóle na plus:)
      Jakoś jest okej, nie wymagam od nich też nie wiadomo czego, ale to moje kolejne buty z deezee,i jak na cenę jakość mają BARDZO fajną. haha, wiem o co Ci chodzi kochana:D Są wąskie, nie poszerzają nogi, ładnie się prezentują. buziaki!

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux