smile in the morning!

13:27:00

Dzieeeeeeeeeeeeeeeń dobry! (zawsze, gdy tak mówię, mam przed oczami Lekko Stronniczego Włodka! *miłość*)
Mam dla Was pełno pomysłów na posty/filmiki, i już dzisiaj chciałam zacząć je wstawiać, ale...do mych drzwi zapukał kurier i przynósł mi GLOSSYBOXa! nie załapałam się na pierwszą paczuszkę niestety, bo gdy zobaczyłam jej zawartość, zjadła mnie zazdrość:( przyznaję się bez bicia! Jednak gdy otworzyłam tą, wiem, że kontynuuje subskrypcję, i ...zastanawiam się nad jeszcze jakimś pudełeczkiem, polecacie coś? Zastanawiam się nad LADYBOX, miał ktoś styczność?
Porobiłam zdjęcia, zachwycam się produktami, i uśmiecham non stop! Podzielę się z Wami raz dwa tym co jest w środku, i uciekam kontynuować wiosenne porządki.
Enjoy!








Przechodząc do szczegółów: 


Mniejsza próbka: DERMALOGICA -Reneval Lil Complex 
otrzymujemy próbkę 1ml
 pełny produkt: 121zł/1,75 ml
Większa próbka: DERMALOGICA - MultiVitamin Power Recovery Masque
otrzymujemy próbkę 15ml
 pełny produkt 184zł/75ml

GALENIC -żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane
próbka: 15ml
pełen produkt: 57zł/125ml

PAT&RUB - relaksujące masło do ciała
próbka: 20 ml
pełen produkt:69zł/225ml



Dostajemy w tym miesiącu również pełnowymiarowy produkt!
KRYOLAN - classic lipstick
otrzymujemy pełny produkt:
30zł/4g

Dodatkowo dostajemy 7dniową kuracje z Agua slim - suplement diety
pełny produkt: 70zł/35sztuk



Według mnie opłaca się ta subskrypcja. Nawet cudownie trafili z kolorem pomadki! 
Zobaczymy oczywiście, jakie będzie działanie danych produktów:) 
Ale do tej pory, jestem zdecydowanie na tak:)
Tym akcentem Was żegnam, do jutra!
Oczekujcie dzisiaj wieczorem filmiku:) 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Tylko przeczytałam "Dzieeeeeeń dobry!" i już miałam przed oczami Włodka z LS ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Zaciekawiła mnie ta szminka z KRYOALANA.Ma bajeczny kolor!
    Super wpisik.
    Pozdrawiam,Weronika Kaczmarek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie też zaciekawiła ta szminka, szczególnie,że jest z firmy która robi profesjonalne kosmetyki do filmów, przedstawień teatralnych itp :)
      Buziaki kochana:*

      Usuń
  3. Powiedz mi, na jakiej zasadzie oni Ci to wysyłają.? Co trzeba zrobić żeby to dostać, i czy za to się płaci .? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.glossybox.pl - tutaj wszystko jest opisane:)
      tak, zabawa ta kosztuje 49 zł miesięcznie

      Usuń
  4. Jesteś wspaniała to twój pierwsze pudełko ?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux