smile in the morning!

13:27:00

Dzieeeeeeeeeeeeeeeń dobry! (zawsze, gdy tak mówię, mam przed oczami Lekko Stronniczego Włodka! *miłość*)
Mam dla Was pełno pomysłów na posty/filmiki, i już dzisiaj chciałam zacząć je wstawiać, ale...do mych drzwi zapukał kurier i przynósł mi GLOSSYBOXa! nie załapałam się na pierwszą paczuszkę niestety, bo gdy zobaczyłam jej zawartość, zjadła mnie zazdrość:( przyznaję się bez bicia! Jednak gdy otworzyłam tą, wiem, że kontynuuje subskrypcję, i ...zastanawiam się nad jeszcze jakimś pudełeczkiem, polecacie coś? Zastanawiam się nad LADYBOX, miał ktoś styczność?
Porobiłam zdjęcia, zachwycam się produktami, i uśmiecham non stop! Podzielę się z Wami raz dwa tym co jest w środku, i uciekam kontynuować wiosenne porządki.
Enjoy!








Przechodząc do szczegółów: 


Mniejsza próbka: DERMALOGICA -Reneval Lil Complex 
otrzymujemy próbkę 1ml
 pełny produkt: 121zł/1,75 ml
Większa próbka: DERMALOGICA - MultiVitamin Power Recovery Masque
otrzymujemy próbkę 15ml
 pełny produkt 184zł/75ml

GALENIC -żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane
próbka: 15ml
pełen produkt: 57zł/125ml

PAT&RUB - relaksujące masło do ciała
próbka: 20 ml
pełen produkt:69zł/225ml



Dostajemy w tym miesiącu również pełnowymiarowy produkt!
KRYOLAN - classic lipstick
otrzymujemy pełny produkt:
30zł/4g

Dodatkowo dostajemy 7dniową kuracje z Agua slim - suplement diety
pełny produkt: 70zł/35sztuk



Według mnie opłaca się ta subskrypcja. Nawet cudownie trafili z kolorem pomadki! 
Zobaczymy oczywiście, jakie będzie działanie danych produktów:) 
Ale do tej pory, jestem zdecydowanie na tak:)
Tym akcentem Was żegnam, do jutra!
Oczekujcie dzisiaj wieczorem filmiku:) 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Tylko przeczytałam "Dzieeeeeeń dobry!" i już miałam przed oczami Włodka z LS ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Zaciekawiła mnie ta szminka z KRYOALANA.Ma bajeczny kolor!
    Super wpisik.
    Pozdrawiam,Weronika Kaczmarek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie też zaciekawiła ta szminka, szczególnie,że jest z firmy która robi profesjonalne kosmetyki do filmów, przedstawień teatralnych itp :)
      Buziaki kochana:*

      Usuń
  3. Powiedz mi, na jakiej zasadzie oni Ci to wysyłają.? Co trzeba zrobić żeby to dostać, i czy za to się płaci .? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.glossybox.pl - tutaj wszystko jest opisane:)
      tak, zabawa ta kosztuje 49 zł miesięcznie

      Usuń
  4. Jesteś wspaniała to twój pierwsze pudełko ?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.