imieninowo!

15:06:00

Helloł, what's up ?!(taktak piękna, Twoje ulubione powitanie)
Pojawiam się z imieninowym postem. Dzień później, ale jestem. Wybaczcie, jednak wczoraj gdy miałam czas na napisanie notki, dopadł mnie tak okropny ból głowy, że nie byłam w stanie patrzeć na monitor. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie:)
Miał być też strój dnia, jednak przez chorobę nie chcę się Wam pokazywać, wybaczcie!








Jestem beznadziejnie zakochana w tej bluzce! Odkąd ją zobaczyłam, śniła mi się po nocach.
kocham swoją mamę<3

a tu prezent od najukochańszej julisi i gosiaczka (cioci) no i dejwida




Julka zawsze wie co mi kupić!
Uwielbiam kosmetyki Evelne, więc jestem ciekawa jak spisze się to 3in1 cudeńko!:) 
Na razie nałożyłam go na nowe paznokcie- jestem na tak:)
+chcecie zobaczyć manicure na dzisiaj i jutro?:)
Oraz dostałam banknot pieniężny do zasilenia mojej iPohnowej puszki<3

Może namówię julisie na sisters tag, co Wy na to?:) 

Buziaki, MIŁEGO DNIA WAGAROWICZA:) 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux