imieninowo!

15:06:00

Helloł, what's up ?!(taktak piękna, Twoje ulubione powitanie)
Pojawiam się z imieninowym postem. Dzień później, ale jestem. Wybaczcie, jednak wczoraj gdy miałam czas na napisanie notki, dopadł mnie tak okropny ból głowy, że nie byłam w stanie patrzeć na monitor. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie:)
Miał być też strój dnia, jednak przez chorobę nie chcę się Wam pokazywać, wybaczcie!








Jestem beznadziejnie zakochana w tej bluzce! Odkąd ją zobaczyłam, śniła mi się po nocach.
kocham swoją mamę<3

a tu prezent od najukochańszej julisi i gosiaczka (cioci) no i dejwida




Julka zawsze wie co mi kupić!
Uwielbiam kosmetyki Evelne, więc jestem ciekawa jak spisze się to 3in1 cudeńko!:) 
Na razie nałożyłam go na nowe paznokcie- jestem na tak:)
+chcecie zobaczyć manicure na dzisiaj i jutro?:)
Oraz dostałam banknot pieniężny do zasilenia mojej iPohnowej puszki<3

Może namówię julisie na sisters tag, co Wy na to?:) 

Buziaki, MIŁEGO DNIA WAGAROWICZA:) 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.