OOTD ! - 19.03.2012

22:32:00

Cześć i czołem kochane!
Mam dla Was strój dnia z wczoraj:) Dość prosty, idealny do szkoły,wygodny. Mi się podoba, mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu. Postaram się robić więcej stroi dnia, obiecuję!


Bluzka niestety podwinęła mi się na zdjęciu, w rzeczywistości zakrywała pośladki:) 
legginsy - no name 
różowa bokserka, kremowa oversize bluzka - new look 19zł/29zł
kurtka - house -ceny niestety nie pamiętam
komin - H&M 10zł %



Torba z Nike-moja miłość!- nie pamiętam ceny, ok 300 zł, ale kupiłam dawno.
conversy - 200 zł (?)% 


Kolczyk u góry-właśność mamy (ciii)
labret stożkowany -glovestar.pl
czarny diamencik - nie pamiętam
wieża eiffla - pamiątka z Paryża.

Pierścionek krzyż- parfoise 9,90 %
czaszka - indyjski sklep - 8,90 %

bransoletka - H&M -5zł %
zegarek - Holandii - 20 euro
bransoletka z Apartu - prezent<3


naszyjnik- prezent od julisi<3

jelly braclet - sklep indyjski - nie pamiętam ceny:( 
środkowa bransoletka- robota przyjaciela<3
jezuski - sklep indyjski 4,50 zł


Mam nadzieję, że Wam się spodobało, a jutro specjalny imieninowy post+strój dnia:)) 
Buziaki, dobranoc!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jesteś zajebista :* Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękna w swojej prostocie! Uwielbiam Twojego bloga i kanał na yt :)
    też mam problem z trądzikiem i też go leczę, ostatnio wyczytałam że powodem tego jest również niedobór witaminy D. Może podałam jakąś wskazówkę :D
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna w swojej prostocie! :) uwielbiam Twojego bloga i kanał na yt :)
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux