OOTD ! - 19.03.2012

22:32:00

Cześć i czołem kochane!
Mam dla Was strój dnia z wczoraj:) Dość prosty, idealny do szkoły,wygodny. Mi się podoba, mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu. Postaram się robić więcej stroi dnia, obiecuję!


Bluzka niestety podwinęła mi się na zdjęciu, w rzeczywistości zakrywała pośladki:) 
legginsy - no name 
różowa bokserka, kremowa oversize bluzka - new look 19zł/29zł
kurtka - house -ceny niestety nie pamiętam
komin - H&M 10zł %



Torba z Nike-moja miłość!- nie pamiętam ceny, ok 300 zł, ale kupiłam dawno.
conversy - 200 zł (?)% 


Kolczyk u góry-właśność mamy (ciii)
labret stożkowany -glovestar.pl
czarny diamencik - nie pamiętam
wieża eiffla - pamiątka z Paryża.

Pierścionek krzyż- parfoise 9,90 %
czaszka - indyjski sklep - 8,90 %

bransoletka - H&M -5zł %
zegarek - Holandii - 20 euro
bransoletka z Apartu - prezent<3


naszyjnik- prezent od julisi<3

jelly braclet - sklep indyjski - nie pamiętam ceny:( 
środkowa bransoletka- robota przyjaciela<3
jezuski - sklep indyjski 4,50 zł


Mam nadzieję, że Wam się spodobało, a jutro specjalny imieninowy post+strój dnia:)) 
Buziaki, dobranoc!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jesteś zajebista :* Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękna w swojej prostocie! Uwielbiam Twojego bloga i kanał na yt :)
    też mam problem z trądzikiem i też go leczę, ostatnio wyczytałam że powodem tego jest również niedobór witaminy D. Może podałam jakąś wskazówkę :D
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna w swojej prostocie! :) uwielbiam Twojego bloga i kanał na yt :)
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.