tryryryry!

22:35:00

Witajcie kochani!
Mam za sobą cudowny weekend, i początek tego tygodnia<3 najlepiej jak mogło być, naładowało mnie to energią i dobrym humorem. mam nadzieję, że Wam minął równie miło:)

Kontynuując kuracje moich paznokci, które niedługo pożegnają się z akrylem na dobre zakupiłam (a raczej zakupiła mi ją moja mama) kolejną odżywkę z Eveline, tym razem diamentową, którą polecała Karolina z theduetdonne :)
Dostałam też w prezencie kolejne kolczyki- ale jak wiemy biżuterii nigdy za wiele!

Jeszcze odnośnie pazurków, w końcu skusiłyśmy się z mamą na lakiery OPI dostępne w TK MAXXie. cena trochę odstrasza (49,99) jednak czaiłyśmy się parę miesięcy, by pod pasowały nam oba kolorki i tak w końcu się stało:) jestem pod wrażeniem jakości lakierów, niestety na temat trwałości się nie wypowiem (akryle)










Buziaki:))

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.