tryryryry!

22:35:00

Witajcie kochani!
Mam za sobą cudowny weekend, i początek tego tygodnia<3 najlepiej jak mogło być, naładowało mnie to energią i dobrym humorem. mam nadzieję, że Wam minął równie miło:)

Kontynuując kuracje moich paznokci, które niedługo pożegnają się z akrylem na dobre zakupiłam (a raczej zakupiła mi ją moja mama) kolejną odżywkę z Eveline, tym razem diamentową, którą polecała Karolina z theduetdonne :)
Dostałam też w prezencie kolejne kolczyki- ale jak wiemy biżuterii nigdy za wiele!

Jeszcze odnośnie pazurków, w końcu skusiłyśmy się z mamą na lakiery OPI dostępne w TK MAXXie. cena trochę odstrasza (49,99) jednak czaiłyśmy się parę miesięcy, by pod pasowały nam oba kolorki i tak w końcu się stało:) jestem pod wrażeniem jakości lakierów, niestety na temat trwałości się nie wypowiem (akryle)










Buziaki:))

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux