back to school!

16:42:00

Witam Was kochani, po dość długiej przerwie. Ja wróciłam dzisiaj do rzeczywistości, kończąc tym samym ferie. Nie było to lekkie. Ale dałam radę.
A teraz, po lekkim ogarnięciu biurka, i nagraniu filmiku który pojawi się dzisiaj wieczorem/jutro oraz po potraktowaniu moich skórek preparatem do ich usuwania, napiszę dla Was szybki post.
Kolejne zakupy, bo doszły mnie słuchy, że lubicie:)

Widok tej siatki chyba nikogo nie dziwi:) widziałam w H&M tyyyyyle ładnych rzeczy!





Kusiła mnie w H&M spódniczka, w cudownym kolorze za jedyne 19,90, więc dzisiaj po nią wracam:) 
Walentynkowy prezent dla samej siebie!

tym razem troszkę zaszalałam w rossmannie











Z tego co pamiętam, podobało mi się jeszcze parę kolorów, i nie było kolorka z Lovely na który się czaję:( 


Skusiłam się również na metaliczne cienie z Lovely.
Nie narzekam na pigmentacje, trwałość też jest dobra-testowałam je ostatnio na imprezie, przetrwały do późnego rana:)
cena - 12 zł , ale teraz w rossmannie jest na nie promocja:) 





Zdjęcie z lampą.

Od dawna też czaiłam się na ten róż, ale nigdy go nie było. mam, i jestem zadowolona strasznie!

P.S - przepraszam za niepomalowane paznokcie w tym poście. zaraz po zrobieniu zdjęć pojawiło się na nich coś takiego: 
Lubicie?:) 


You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux