back to school!

16:42:00

Witam Was kochani, po dość długiej przerwie. Ja wróciłam dzisiaj do rzeczywistości, kończąc tym samym ferie. Nie było to lekkie. Ale dałam radę.
A teraz, po lekkim ogarnięciu biurka, i nagraniu filmiku który pojawi się dzisiaj wieczorem/jutro oraz po potraktowaniu moich skórek preparatem do ich usuwania, napiszę dla Was szybki post.
Kolejne zakupy, bo doszły mnie słuchy, że lubicie:)

Widok tej siatki chyba nikogo nie dziwi:) widziałam w H&M tyyyyyle ładnych rzeczy!





Kusiła mnie w H&M spódniczka, w cudownym kolorze za jedyne 19,90, więc dzisiaj po nią wracam:) 
Walentynkowy prezent dla samej siebie!

tym razem troszkę zaszalałam w rossmannie











Z tego co pamiętam, podobało mi się jeszcze parę kolorów, i nie było kolorka z Lovely na który się czaję:( 


Skusiłam się również na metaliczne cienie z Lovely.
Nie narzekam na pigmentacje, trwałość też jest dobra-testowałam je ostatnio na imprezie, przetrwały do późnego rana:)
cena - 12 zł , ale teraz w rossmannie jest na nie promocja:) 





Zdjęcie z lampą.

Od dawna też czaiłam się na ten róż, ale nigdy go nie było. mam, i jestem zadowolona strasznie!

P.S - przepraszam za niepomalowane paznokcie w tym poście. zaraz po zrobieniu zdjęć pojawiło się na nich coś takiego: 
Lubicie?:) 


You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.