help for nails!

23:13:00

Dobry wieczór kochane.Dzisiaj znowu mały szybki post.
Ostatnio moje paznokcie są w strasznej kondycji, nie pomaga nawet to, że mam na nich akryl- łamią się praktycznie co drugi dzień. ( nie wszystkie, ale pojedyncze sztuki:D)
Chciałam zakupić odżywkę firmy Eveline Cosmetics "diamentowa Moc" ale nigdzie nie mogłam jej dostać, i dzisiaj moja kochana mama zakupiła mi z tej samej firmy odżywkę 8w1 TOTAL ACTION

Któraś z Was jej używała?Jest dobra, działa? 


a tutaj kolejny bonusik!


+nowy filmik na Youtube!

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux