help for nails!

23:13:00

Dobry wieczór kochane.Dzisiaj znowu mały szybki post.
Ostatnio moje paznokcie są w strasznej kondycji, nie pomaga nawet to, że mam na nich akryl- łamią się praktycznie co drugi dzień. ( nie wszystkie, ale pojedyncze sztuki:D)
Chciałam zakupić odżywkę firmy Eveline Cosmetics "diamentowa Moc" ale nigdzie nie mogłam jej dostać, i dzisiaj moja kochana mama zakupiła mi z tej samej firmy odżywkę 8w1 TOTAL ACTION

Któraś z Was jej używała?Jest dobra, działa? 


a tutaj kolejny bonusik!


+nowy filmik na Youtube!

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.