shopping

21:48:00

Bonjour!
Wiem, dług mnie nie było, ale postaram się o więcej systematyczności.
Mam dla Was malutkie zakupy, i dwa bonusowe zdjęcie podsumowujące dzisiaj.:)






Masło do ust z The Body Shop o zapachu mango<serduszka> 



Rzecz firmy Alterra, tym razem chusteczki oczyszczające Aloe Vera.




Masło do ciała z Ziaja Spa -moje ulubione!



Paski z new looka, które całkowicie podbiły moje serce. -19 zł %

Komplet złotych bransoletek, też z new looka 10zł %

+bonusy!


witam Was, nowym uśmiechem!




a tak wyglądał mój dzień z uroczą fotografką<3


a teraz: dobranoc:) 


You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux