shopping

21:48:00

Bonjour!
Wiem, dług mnie nie było, ale postaram się o więcej systematyczności.
Mam dla Was malutkie zakupy, i dwa bonusowe zdjęcie podsumowujące dzisiaj.:)






Masło do ust z The Body Shop o zapachu mango<serduszka> 



Rzecz firmy Alterra, tym razem chusteczki oczyszczające Aloe Vera.




Masło do ciała z Ziaja Spa -moje ulubione!



Paski z new looka, które całkowicie podbiły moje serce. -19 zł %

Komplet złotych bransoletek, też z new looka 10zł %

+bonusy!


witam Was, nowym uśmiechem!




a tak wyglądał mój dzień z uroczą fotografką<3


a teraz: dobranoc:) 


You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.