Postanowienia noworoczne?

22:23:00

Dobry wieczór!
Szykując się na wgrywanie kolejnego filmiku, postanowiłam na poprawę humoru zajrzeć do Was.Mam nadzieję, że Wasz dzień minął lepiej od mojego.
Z czym dzisiaj do Was przychodzę? Nie trudno się domyślić, prawda? Postanowienia noworoczne. Kto z Was je już robił, a kto robi po raz pierwszy? Osobiście to mój pierwszy raz jeśli chodzi o postanowienia- to takie ekscytujące!
Co sobie postanowiłam? Cóż:

1.Utrzymywać porządek w pokoju.Zawsze.

Ostatnio odwykłam od sprzątania pokoju, a jako,że nie lubię panującego w nim bałaganu uciekam na górę na łóżko.Koniec z tym!



2.Skupiać się na nauce.Przyłożyć się, uczyć się z lepszym efektem. 
W poprzednim semestrze przez pewne nieprzyjemne rzeczy w moim życiu, nie mogłam się skupić na nauce.Teraz muszę przyłożyć się podwójnie. 


3.Utrzymywać porządek w szafie!
Niedzielny porządek w szafie uświadomił mi,że NIGDY WIĘCEJ. 


4.Zdrowsze odżywianie!O wiele zdrowsze!
Mniam, dobrze, że lubię takie rzeczy.
I ta przeklęta miłość do żelek...i czekolady.


5.Prysznic zamiast codziennej kąpieli. 
To postanowienie może wydać się Wam dość dziwne.Ale po wielu kłótniach z rodziną o długie kąpiele,postanowiłam zmusić się do odstawienia codziennych kąpieli, i zostawienia je sobie na sobotę. 
Chociaż tak lubię po ciężkim dniu posiedzieć godzinkę, dwie, w wannie. Ale, koniec z tym!Planeta też na tym skorzysta, dobra ja!


6. Większe dbanie o swoje AZS (atopowe zapalenie skóry) 
Tutaj raczej nie ma nic do wyjaśniania:) 


7.Więcej tańca, więcej ruchu, więcej ćwiczeń.
Na szczęście od lutego znowu mam benefita, co oznacza- więcej smu, więcej wszystkiego. 
Ostatni obrazek jest moją inspiracją.Bo kto mówi,że nie dam rady?Dam!


Wydaję mi się, że niczego nie pominęłam, ewentualnie gdy znajdę listę którą robiłam przed nowym rokiem, dopiszę to tutaj.
A Wy jakie macie postanowienia?

+obrazki pochodzą z weheartit.com

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.