music is my love

23:18:00

Witam Was w ten cudowny wieczór, który spędzam przy książkach.Nie polecam. Na osłodę jednak, pokażę Wam co dorwałam dzisiaj w Pepco przy okazji zakupów w Biedronce, oraz w Tesco.
Polecam Wam też piosenkę, która dzisiaj cały dzień rozbrzmiewa i w mojej głowie i w głośnikach:

Christina Aguilera - You lost me <serduszka>




Jedyną rzeczą jaką chcę Wam pokazać z tesco jest ta książka, 
która została przeceniona z 30 zł na 5!
Zaczęłam ją dzisiaj czytać, i strasznie mnie wciągnęła, 
jest lekka i przyjemna. Polecam:) 

A teraz Pepco: 


Ostatnio lubię czasem nakleić coś na paznokieć:)
 Jednak nie uśmiecha mi się wydawać na te ozdoby 8-10 zł,
ale na szczęście-Pepco rusza z pomocą:) 

Kolejną rzeczą jest różowa doniczka,
która ja kupiłam w sumie bez celu a z racji 'ładna jest, ma fajną cenę'
ale gdy tylko weszłam do pokoju, przyszło mi na myśl,jak ją wykorzystać.
I w ten oto sopsób, mam nowy świecznik- na prawdę ładnie to wygląda!


Uwielbiam rzeczy do szkoły,
 więc nie przeszłam obojętnie obok uroczych długopisów za taką cenę:) 
Zeszyt był koniecznością. 



Kolejną rzeczą jest cudowne body, za równie cudowną cenę.
Żałuje, że nie mieli jeszcze tych w zebrę:(
Jedynie martwię się o rozmiar, ale mam nadzieję, że będzie pasować.

W biedronce natomiast kupiłam zwykłe rajstopy-gdyż ostatnio swoje, 
zbyt często rwę. 



To tylko, ja uciekam spać, gdyż jutro czeka mnie ciężki dzień:(
dobranoc kochane:* Mam nadzieję, że chociaż Wy odpoczniecie w ten weekend!

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux