Hello sunshine

15:28:00

Witam Was, razem z cudownym słońcem za oknem które ładuje mnie pozytywną energią.
Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję zakupów. Mam cudowny humor, i zaczynam myśleć, że urodziłam się pod szczęśliwą gwiazdą.











Jak zawsze H&M- to już chyba nikogo nie zdziwi:)
W końcu mam moją wymarzoną ramoneskę, i jestem w niej absolutnie zakochana!
Wyczaiłam też genialne okulary, których szukałam od dawna.Są zwykłe czarne, jednak dokładnie takich nie mogłam upatrzyć-a już na pewno nie za rozsądną cenę. 
I zwykłe spinki-jak dla mnie H&M ma najlepsze.









W Zarze dorwałam genialne spodenki, na dość dużej przecenie. Jestem w nich zakochana, jednak mam je dzisiaj na sobie i obawiam się, że są za krótkie na moją psychikę:( 
Za to pasek znalazła moja mama-strasznie nam się podoba.



Uciekam do francuskiego, buziaki!

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux