Hello sunshine

15:28:00

Witam Was, razem z cudownym słońcem za oknem które ładuje mnie pozytywną energią.
Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję zakupów. Mam cudowny humor, i zaczynam myśleć, że urodziłam się pod szczęśliwą gwiazdą.











Jak zawsze H&M- to już chyba nikogo nie zdziwi:)
W końcu mam moją wymarzoną ramoneskę, i jestem w niej absolutnie zakochana!
Wyczaiłam też genialne okulary, których szukałam od dawna.Są zwykłe czarne, jednak dokładnie takich nie mogłam upatrzyć-a już na pewno nie za rozsądną cenę. 
I zwykłe spinki-jak dla mnie H&M ma najlepsze.









W Zarze dorwałam genialne spodenki, na dość dużej przecenie. Jestem w nich zakochana, jednak mam je dzisiaj na sobie i obawiam się, że są za krótkie na moją psychikę:( 
Za to pasek znalazła moja mama-strasznie nam się podoba.



Uciekam do francuskiego, buziaki!

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.