Dzień z życia #1.

22:40:00

Cześć i czołem! Padam na twarz ze zmęczenia, i zaraz uciekam się położyć, jednak zanim to nastąpi mam dla Was parę zdjęć z dzisiaj. Niedzielę spędziłam nietypowo- w sklepie z ciuchami, miła praca:) Byłam tam razem z mamą, więc ma szczęście mogłam się też pouczyć. Kupiłam również dwie rzeczy w rossmanie, ale były to moje must have, bo ich poprzednicy wylądowali w projekcie denko który pojawi się już niedługo:)








krem -9,90
wazelina -6,99

a tak umilałam sobie te 9 godzin w sklepie, pycha!


książki i laptop-wolałabym żeby tam tego nie było, jednak mus to mus:(
i oczywiście obowiązkowo Sprite!


Chciałybyście więcej takich postów, z większą ilością zdjęć z mojego dnia?
Uciekam,a Wam życzę miłego wieczoru:*

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux