leniwa sobota?niedoczekanie

12:30:00

Witajcie kochane! Czy też macie wrażenie,że ten czas mimo tego, że w szkole płynie szybko, to jednak w godzinach wieczornych skraca się jeszcze bardziej, lecz w dziwny sposób cały tydzień się wydłuża.
Mam ochotę na leniwą sobotę, jednak nic z tego. Zaraz dokończę cudowny film, który polecił mi przyjaciel a później siadam do książek.
Często pytacie jak mój pokój wygląda wieczorami. Proszę bardzo:



Dzięki waniliowej świeczce, i waniliowemu zapachowi z Home&You, po pokoju roznosi się przyjemny zapach.




Świeczki, świeczki, świeczki! Właśnie one umilają mi dzień, kiedy za oknem robi się ciemno:)
aWy jakie macie sposoby na szarość za oknem? 

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux