leniwa sobota?niedoczekanie

12:30:00

Witajcie kochane! Czy też macie wrażenie,że ten czas mimo tego, że w szkole płynie szybko, to jednak w godzinach wieczornych skraca się jeszcze bardziej, lecz w dziwny sposób cały tydzień się wydłuża.
Mam ochotę na leniwą sobotę, jednak nic z tego. Zaraz dokończę cudowny film, który polecił mi przyjaciel a później siadam do książek.
Często pytacie jak mój pokój wygląda wieczorami. Proszę bardzo:



Dzięki waniliowej świeczce, i waniliowemu zapachowi z Home&You, po pokoju roznosi się przyjemny zapach.




Świeczki, świeczki, świeczki! Właśnie one umilają mi dzień, kiedy za oknem robi się ciemno:)
aWy jakie macie sposoby na szarość za oknem? 

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.