mała rzecz a cieszy!

17:27:00

Cześć moje drogie. Dzisiaj mam dla Was na prawdę szybki post, gdyż mam urwanie głowy w tym miesiącu, i zaraz ponownie uciekam do nauki. na Youtube (nick: dancemakemesmile ) ładuję się filmik ze strojem dnia, a ja pochwalę Wam się przesyłką, na którą czekałam strasznie długo i w końcu przyszła! A w niej? Sami zobaczcie!:)




Jestem absolutnie zakochana! i nie sądzę, aby zegarek ten znikał przez najbliższy czas z mojej ręki. 
a Wam przypadł do gustu czy niezupełnie?:) 

Buziaki, uciekam do matematyki.

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.

Facebook Page

photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket - xclaaux