Nowy rok, nowy rozdział! Powrrrrrót!

00:44:00

Witajcie kochani,przepraszam ,że nie było mnie tak długi okres czasu, jednak w moim życiu zaczęły się nagłe zmiany które mimo tego iż bardzo mnie cieszą,zajmują mi praktycznie cały czas. Ale obiecuje poprawę! Nowy rok, nowe postanowienia.
Dla mnie nowy rok zaczął się dla mnie wielkim lecz pozytywnym zaskoczeniem. Mam nadzieję,że sylwester jak i święta minęły Wam bardzo przyjemnie:)

A teraz misz-masz zdjęć. wykonane zostały moim najlepszym (hmm, jeszcze jeden prezent może konkurować o to miano...) prezentem - LUSTRZANKĄ!!!!! Sony Alfa 33, uuu, jaram się!



Kawałek 1/2 prezentu który może konkurować z lustrzanką. 
Ze względów od kogo został mi podarowany.

Torba prezentów od mojego najdroższego Rudzika i urocza skarpetka!



Jeden ze śliczne zapakowanych prezentów a tam urocze rajstopy!Rudzik wie co dobre.

Druga część prezentu z pierwszego zdjęcia.Ach...


Kolejny prezent od Rudzika, z napisem: ZBIERAJ NA TEGO JACK'A DANIELS'A!<3

A oto i sławna Rudzikowa<3

Kolejne prezenty od Niej: czekolada, ogrzewacz, puszka, kolczyki.
Od rudzika dostałam jeszcze uroczy Kubek!

A tak wyglądał stół na pierwszy dzień świąt u babci i dziadka.

W tym roku mama postanowiła ubrać choinkę na złoto.


Natomiast Julisia miała czerwono-niebieską.


"Dwie najlepsze rzeczy na święta, alkohol i słodycze"-słowa członka mojej rodziny:D


Uroczy prezent który dostała Martusia.

Zabawy światłem.

Macie małą mnie z jedną z wielu cioć:)



A na koniec dwa moje ulubione zdjęcia tych świąt.



Następnie,pokażę Wam zdjęcia słodyczy którymi się objadam od świąt! Om nom nom nom.




Żelki i czekolada czyli to co uwielbiam najbardziej i mogłabym jeść cały czas!

A teraz dobranoc, do napisania niedługo:) 

You Might Also Like

0 komentarze

Proszę o nie zostawianie komentarzy które mają pomóc autopromocji: będą one kasowane ;)

Like us on Facebook

PRAWA AUTORSKIE.

wszelkie treści oraz zdjęcia na tym blogu, są mojego autorstwa. NIE ZEZWALAM na wykorzystywanie ich bez mojej zgody.
jeśli chcesz to zrobić, zapytaj.